bentyman Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Når jeg skal ta backup av min LOTR extended version, finnes det noen _enkel_ måte og slå sammen disse to platene til en dvd? da tenker jeg kun filmen, og ikke kommentatorsporene og det andre dillet. Hvilke programmer trengs? Jeg har dvdshrink som backupmedium selv. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg ville gjort det enkelt og greit og lagt den på to, og da beholdt så mye som mulig av kvaliteten. Den filmen fortjener den respekten ved å unngå å komprimere den for mye. Men hvis du absolutt ville ha den på en dvd ville jeg ha sjekket ut http://www.doom9.org og http://www.dvdrhelp.com. Står sikkert noen guider der som du kan bruke. Lenke til kommentar
qq Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 hvis du har filmen delt over 2 dvd'er så ligger den på to dvd'er. Du kan kjøpe en dobbeltsidig dvd, så har du det på en plate. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 DVD X Copy kopierer eksakt samme kvalitet som originalen. Du kan selv velge ved hvilket chapter du vil dele opp filmen. Og hvis du ønsker det, kan du utelate diverse språkversjoner av subtitles og eventuelle lydspor. En ulempe har programmet, og det er en tekst med advarsel om ulovlig kopiering og alt det der som man kjenner fra amerikansk filmindustri. Du finner en demoversjon av DVD X Copy fra 321 HER. Denne har selvfølgelig begrensninger. Ser man bort i fra Advarselen er dette programmet suverent. Lenke til kommentar
bentyman Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 hvis du har filmen delt over 2 dvd'er så ligger den på to dvd'er. Du kan kjøpe en dobbeltsidig dvd, så har du det på en plate. Touché! (mumle tenkte ikke på det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå