TST Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Vi fikk over 60 kreative bidrag. Her er vinnerne! Les hele saken Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Vant ikke trist. Men gratulerer til vinnerne! Morsomt å se alt folk har funne på Morsomt å få mine bidrag publisert iallefall. Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kuuuuult ! Gratla til vinnerene Ser mitt bilde der Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Wow, det var mange kreative løsninger. Gratulere til alle vinnerne, jeg er grønn av misunnelse ^^ Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Syns dere burde lage flere sånne konkurranser! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Skulle ønske jeg hadde fått med meg den konkurransen :/ Gratulerer til vinnerne. Endret 8. juni 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Kalanthes Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Her var det mange fine bidrag, gratulerer til vinnerne og godt jobbet av resten! Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Likte MineCraft logoen Av Sindre eller Kristoffer? Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Likte MineCraft logoen Av Sindre eller Kristoffer? Begge Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Vinnerbidraget var fantastisk bra. Velfortjent seier! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Må si meg enig i valget av vinner, god idé og meget bra gjennomføring. Endret 8. juni 2011 av Zlatzman Lenke til kommentar
Gratwhol Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg blir bare stadig mere og mere imponert over gamer.no og brukerbasen. Stå på! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Gratulerer, trudde jeg hadde en real sjangs, men skal se meg slått der! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Gratulerer til vinnerne. Jeg hang meg vel litt mye opp i at Gamer.no måtte ha noe med spill å gjøre og strødde noen gamle TV-spill utover stuegulvet. Mange bra bidrag Lenke til kommentar
Knasefrank Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Gratulerer til vinnerene. men Agledal ikkje Agnedal takk Har også fått navnet mitt skrevet Hagledal når eg skulle ta flyet xl Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Må si meg mektig imponert over kreativiteten til folk! Ser nå hvor genial logoen faktisk er! Formen som skaper g'en svært bra Aldri tenkt over på den måten før. Dritkult med lydfil som skaper gamer-logoen med frekvensvisningen! Wow! 1 Lenke til kommentar
offwhite Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 ... Dritkult med lydfil som skaper gamer-logoen med frekvensvisningen! Wow! Takker og bukker! :!: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå