Galyrion Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 ops, 1 liten ting til :!: Bandet skal begynne og spille kl: 21:00 Turen tar 1 time og 42 minutter De må være der 2 timer før konserten starter , rigg når må de begynne å dra? Lenke til kommentar
fiskercool Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 ops, 1 liten ting til :!: Bandet skal begynne og spille kl: 21:00 Turen tar 1 time og 42 minutter De må være der 2 timer før konserten starter , rigg når må de begynne å dra? 21-3timer og 42 min Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Takk for hjelpen alle sammen , da er jeg snart ferdig med powerpointen til muntlig eksamen som er i morgen Uhmmm? Dette er til muntlig eksamen??? Lykke til... du kommer virkelig til å trenge det! Lenke til kommentar
Galyrion Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Takk for hjelpen alle sammen , da er jeg snart ferdig med powerpointen til muntlig eksamen som er i morgen Uhmmm? Dette er til muntlig eksamen??? Lykke til... du kommer virkelig til å trenge det! Tusen Takk =D Lykke Til Tusen Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå