oleost Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hei, som mange sikkert vert så støtter Windows 7 at en kan dra et program til siden, og da vil det automatisk ta halve skjermen. Jeg synes denne funksjonen er ganske nyttig, men hadde likt om jeg kunne delt det inn slik at jeg fikk 4 like store vinduer istedenfor 2. Feks, Tar en programmet bort til siden er det som før, men vist en feks fører programmet høyre hjørne oppe så tilpasser størrelsen slik at det også hadde vert plass til en nytt vindu både under og ved siden av. Har prøvd og søkt litt, men er ikke helt lett og vite hva en skal søke etter. Noen som veit om en innstilling eller et program som kunne tilføyd dette? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Hvilket skjermkort har du? Om du har ATI-drivere, så skal dette være innebygget i driveren med noe sånt som "Hydra Grid". Da kan du 'tegne' opp så mange ruter du vil på skjerm(ene), så kan du enkelt gjøre slik at vinduene maksimeres i de forskjellige rutene. Edit: Mest sannsynlig må du laste ned dette programmet fra AMD om du vil ha Hydravision http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/hydravision.aspx Endret 9. juni 2011 av Merko. Lenke til kommentar
oleost Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Takk for svar. Men jeg har nok nVidia skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå