Pseudork Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg har ikke råd til noen shwindyr bærbar, så jeg fant denne på elkjøp, kan ingenting om bærbare. F.eks; hva bør oppdateringsfrekv. være på 1054*768? Specs: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...text#Egenskaper evt. klikke seg frem fra www.elkjop.no. Det er den til 9995: TOSHIBA SATA10S203 . Kan jeg få noe bedre til samme pris? Suger Toshiba? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg har ikke råd til noen shwindyr bærbar, så jeg fant denne på elkjøp, kan ingenting om bærbare. F.eks; hva bør oppdateringsfrekv. være på 1054*768? Suger Toshiba? Oppdateringsfrekvens er ikke relevant på bærbare (dvs på LCD) Toshiba er stort sett den beste bærbare pc'en du kan kjøpe når det gjelder kvalitet, - men du må jo vurdere hva du får for pengene mot andre merker også ... kan jo være bedre tilbud noe sted??? ... Lenke til kommentar
decker Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Toshiba er et godt merke! =D har bare hatt positive erfaringer! Skal du kjøpe PC på Elkjøp, er det sinnsykt kjekt å ha forsikring åsså! Koster doh, noen kroner xtra, men så sinnsykt kjekt hår den nye lekre bærbare drar i asfalten!! Da er det kjappt spart 10000,- !!! Uten forsikring, ville jeg ha sittet her og sett lur ut.. :oops: -dec- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå