Gå til innhold

kritikk på jobbsøknad?

Anbefalte innlegg

Hei sliter litt her med å få til en god jobbsøknad, så tenkte kansje at noen her kunne gi litt kritikk på den så kansje mine jobbmuligheter øker :)

Her er den:

Firma

adresse

Jeg ********** ****** født **.**.** søker herved stilling som butikkmedarbeider hos dere.

Er interessert i fulltid eller deltidstilling.

Jeg er en positiv og glad person som trives med å jobbe innenfor salg og kundebehandling.

Har lett for å komme i kontakt med mennesker og samarbeider godt med de aller fleste og vil si at jeg er strukturert og selvstendig.

Jeg har interesse for data og stortsett alt som har med det og gjøre, og jeg liker å sette meg inn i nye ting som jeg ikke kan rundt det, har også interesse for sport og biler.

Jeg har jobbet et år som butikkmedarbeider hos ***** ********* AS, der hadde jeg blandt annet ansvar for åpning og stenging av butikken samt kasseoppgjør 3 ganger i uka.

har fullført 1 år teknikk og industriell produksjon etterfulgt av 1 år med kulde og varmepumpeteknikk samt et år med transport og logistikk ved ****** ******* skole.

Referanse til året på ******* ********* kan kontaktes pr.tlf til ****** ***** Tlf: ********

Vitnemål kan skaffes hvis det kreves.

Avslutningsvis vil jeg si at dette er en jobb jeg virkelig kan tenke meg, og håper på et positivt svar.

Med vennlig hilsen

Tlf: *********

Mail: ************@gmail.com

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slett ikke verst..!

Forslag til tillegg/endringer:

--------------

SØKNAD PÅ STILLING SOM BUTIKKMEDARBEIDER

Jeg viser til annonse i ***, der Dere søker etter butikkmedarbeider. Jeg, ********** ****** f.**.**.** søker med dette denne stillingen.

Både deltids- og fulltidsstilling vil være av interesse for meg.

Tidligere har jeg jobbet ett (tallord) år som butikkmedarbeider hos ***** ********* AS, der jeg blant annet hadde ansvar for åpning og stenging av butikken, samt kasseoppgjør tre ganger i uka.

Av videregående opplæring har jeg fullført ett år på teknikk og industriell produksjon, etterfulgt av ett år med kulde- og varmepumpeteknikk, samt ett år med transport og logistikk ved ****** ******* skole.

Interesser jeg har utover jobb og skole er spesielt data og stort sett alt som har med dette å gjøre. Jeg liker spesielt å sette meg inn i nye ting som jeg ikke kan rundt data. Sport og biler er også noe som interesserer meg mye.

Jeg ser meg selv som positiv og glad og trives med å jobbe innenfor salg og kundebehandling. Jeg har lett for å komme i kontakt med mennesker og samarbeider godt med de aller fleste. Forøvrig betrakter jeg meg som en strukturert og selvstendig person.

Referanse for året på ******* *********, ***(navn)*** kan kontaktes på tlf.: ********

Vitnemål kan skaffes hvis ønskelig.

Avslutningsvis vil jeg si at dette er en jobb jeg virkelig kan tenke meg, og håper på et positivt svar.

Vennlig hilsen

E-post: ******

Telefon: *********

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...