Gå til innhold

[Løst] HTC Touch Diamond 2 SMS problemer?

Anbefalte innlegg

Hei

Har en HTC Touch Diamond 2 som oppfører seg litt rart.

Det som skjer er at når jeg trykker på den knappen på toppen, for for å skru på skjermen så kommer det 2-3 meldinger i slengen. Jeg får ikke SMS så lenge den er svart og ligger i lomma... Er dette normalt?

Dermed må jeg trykke på denne knappen ofte for å sjekke om jeg har fått meldinger...

Sliter også med at jeg får meldinger fra en kamerat, men han får aldri mine, alle andre jeg kjenner mottar mine meldinger men ikke han. Jeg mottar meldinger fra han, og han har heller ikke noe problemer med å motta meldinger fra andre venner...

Noen som skjønner noe av disse problemene?

Eller er det TELE2 som er problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Hvilken OS-versjon har du? Jeg har brukt både WM 6.1 og 2 versjoner av 6.5 på min TD2, har aldri hatt problemer med SMS (unntatt ved synk mot Exchange, men det er noe annet). Siste versjon av WM for denne telefonen er 6.5 (som også er den beste). Den ligger ikke på supportsidene hos htc.com, si fra dersom du vil prøve den, så legger jeg ut en link. Du oppgraderer på eget ansvar.

Dersom du får sendt meldinger til alle unntatt EN, ligger problemet trolig i at vedkommende på en eller annen måte har blokkert deg som SMS-mottaker på sin telefon (hadde samme med kona for en tid tilbake :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...