Tweedledee Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hei, Jeg er ny i dette gamet, og lurer på følgende: Jeg bruker de siste driverne Hercules har utviklet til 3D Prophet 64MB, men det er jo et ganske gammelt kort, og jeg lurer på om det vil være bedre med nye nVidia-drivere? De ser ut til å være mer oppdatert enn Hercules sine. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Det er ikke et nVidia-kort! Det er vel et Kyro II eller no sånt? Lenke til kommentar
Tweedledee Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Er rimelig sikker på at det er nVidia-basert. På denne siden kan man spesifisere 3D graphic -> nVidia based, og da popper mitt 3D Prophet II MX 64MB opp. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Prøv da vel :wink: Det er det man lærer av! Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Du mener sikkert Hercules 3D Prophet 40004500. Har selv kortet og er relativt fornøyd med det i forhold til alderen. Dette bruer som nevnt tidligere KyroII, da kan du bare bruke Hercules sine drivere. De er de eneste som lager drivere til kortet (nye). Å bruke nVidia er akkurat som å installere drivere til et Radeon 9700 på er GeForce FX 5900 og vente at det skal virke. Bare fortsett med Hercules du, de fungerer greitt nok de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå