Majjan Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Vi har prøvd flerspillerdelen med Drake og vennene hans. Les hele saken Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ikke på tale om det innfrir fra noen skribenter her inne. Men hos meg vet jeg det garantert det gjør. Elsket eneren, toeren tok å shocka meg, serien ble jo helt ny med toeren. 3eren kommer ikke til å skuffe meg! Det er det som gjelder Lenke til kommentar
configuration Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Gleder meg som en liten unge! Både til SP og MP. Uncharted 3 og battlefield 3, fy dette kommer til og bli en dyr høst med masse morro! Noe nytt om noen eksakt dato når betaen kommer ut for PS Pluss kunder? Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Dyr høst? Man sparer jo faktisk penger på å spille spill. en måned med byturer istedenfor spilling = 5tusen MINST. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Gleder meg! Endret 11. juli 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ser bra ut dette her Men eg har neppe til til å invistere tid online i dette spillet her, uansett er det enspiller delen som teller for min del i Uncharted serien. Lenke til kommentar
Winchester Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Har lett litt etter informasjon angående slipp på PC, men ser nok at det er eksklusivt til ps3 veldi synd imo Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Håper virkelig dette blir bra. Elsket eneren, ble utrolig skuffa over toeren. Det ser bra veldig bra ut på utsiden, men har det like dum AI som toeren så orker jeg ikke. Søtt at noen liker Uncharted bedre enn oppfølgeren. Selv kan jeg ikke fatte hvor slike ideer kommer fra, men fint med litt variasjon. Lenke til kommentar
configuration Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Dyr høst? Man sparer jo faktisk penger på å spille spill. en måned med byturer istedenfor spilling = 5tusen MINST. Ja det blir en dyr høst. Så er ikke jeg den personen som går rundt på byen og kjøper meg masse dritt. Har lett litt etter informasjon angående slipp på PC, men ser nok at det er eksklusivt til ps3 veldi synd imoUncharted serien har alltid vært eksklusivt til playstation. Og kommer nok alltid til og være det. Det er jeg glad for og. Trur ikke det hadde funket like bra på pc Lenke til kommentar
Agaroth Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 har ikke spilt eneren, men nummer 2 synes jeg var veldig bra. både SP og spesielt MP. så jeg gleder meg villt til det kommer =) fin sniktitt Gamer.no, som alltid Lenke til kommentar
EmpireNO Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Blir vel 6/10 eller noe sånt fra Gamer.no Garantert en 9/10 eller mer i min bok, samme som 2'eren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå