Urtene Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hallo, dette er mitt første innlegg på Forumet, og håper at noen av dere mer datakyndige der ute kan hjelpe meg! Jeg har nettopp byggd meg en PC, og la da harddisken fra den gamle maskinen som slave til den nye og raskere disken. Poenget var at jeg skulle ha tilgang til all den gamle skjiten som lå der. Nytt operativsystem ble innstallert, og så langt er alt bra. MEN: Hvordan i alle dager skal jeg få flyttet over alt innholdet som lå på Outlook, outlook express og adresseboka? Jeg finner mappa med Outlook Express i på den gamle HDen men den er nøyaktig like stor som på den nye. Om jeg åpner den, er det kun de e-postene som i ettertid har kommet som er der. Adr. boka er tom (!) :o Hvor i granskauen er det blitt av dette? Ingenting har blitt slettet med vilje! Faktisk finner jeg ikke Outlook engang. Hvor kan det ha tatt veien? Takknemmelig for alle svar! Ps: ser det ut som et greit valg av komponenter i nymaskinen? Er fra før av vant til en Compaq Presario fra 1999.. 8) Lenke til kommentar
eiga Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Kopier profilen over til den nye HD. Du må logge på med en annen admin konto for å gjøre dette. NB! Vurder sterkt å ta backup av nåverende profil(eksporter nåverende mailer til en fil som du importerer etterpå). Lenke til kommentar
Urtene Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg kan kjempelite om dette, så kan du skrive en kort og konsis beskrivelse av hvor jeg gjør dette? Det setter jeg stor pris på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå