AMD-guru #1 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 er det noen som har erfaringer med MSI mega pc barebone?? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=sr fåest den i en AMD (socket A) version også??? Lenke til kommentar
Richie Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg sendte en mail til MSI for en stund siden og spurte når de hadde tenkt til å komme med de to AMD versjonene av MEGA PC. De svarte: I slutten av juni/slutten av juli. Så 1. aug sender jeg dem en mail til. Det er flere tester av P4-versjonen på nettet. Søk på Google eller se på den av de 5-6 testene jeg har lest synes gir mest inntrykk av hvordan den virkelig er: Tom's Hardware Guide Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 hvordan blir prisen på amd løsningen. den blir vel litt billigere enn socket 478 versionen. siden 478 hk er en del dyrere Lenke til kommentar
Richie Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Ja, jeg tror også AMD-versjonene kommer til å bli enten likt priset eller billigere. Det eneste jeg husker i farta om specs er: Støtte for 400FSB, og DDR400 (PC3200). Husker ikke om det var enkel eller dobbel kanal til RAM'en. Det eneste jeg synes er litt dumt er at man kun kan bruke MSI sine optiske enheter hvis man skal høre mp3 eller cda gjennom en CD på HiFi-delen (altså uten å skru på PC-delen). Dette var i hvertfall tilfellet på P4 versjonen. Og det som er dumt med det er at MSI kun har CD-ROM, CD-brenner og DVD-ROM, altså ingen kombobrenner eller DVD-brenner. Jeg trenger nemlig CD-brenner og DVD-ROM! Audio CD/ DVDs can also be played without starting the computer, but only with a drive from MSI. Dette i tillegg til at CPU kjøleren er konstruert slik at hvis man har et stort grafikkort (f.eks GF4Ti eller Radeon 9500/9700/9800) vil den trekke til seg luft fra (det varme) grafikkortet, og det er vel ikke en knapp cm en gang fra vifta til kortet! Sorry, fant ikke noe bilde for øyeblikket) Poster ny melding så snart jeg vet/husker noe mer. Lenke til kommentar
Richie Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Nå har jeg fått svar fra MSI og dem sa at lanseringen av de 2 AMD-versjonene er blitt utsatt til slutten av august. Vi får bare ikke håpe de utsetter AMD-versjonene på samme måte som Neonode har gjort med N1! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå