davidi Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hei, Skal bygge meg en gaming/media pc. Prøver å legge meg på et fornuftig prisnivå.( under 10k ) Siste "bygg" var for nærmere 10 år siden, så trenger litt feedback på den nye teknologien. PC skal hovedsakelig brukes til gaming, men skal også ha muligheten til å kobles opp mot en 55". Kabinett Prosessor Skjermkort Hovedkort Minne x 2 Harddisk SSD Strømforsyning Optisk drev På forhånd takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hadde bytta til Samsung Spinpoint F3, det er det eneste jeg kan "sette fingeren på". Lenke til kommentar
fflex Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ville kjørt dual channel minne; 2x2gb eller 2x4gb. Ellers ser det knall ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Ville kjørt dual channel minne; 2x2gb eller 2x4gb. Ellers ser det knall ut! Han gjør jo det, han bare kjøper 1 og 1 4GB brikke separat. Endret 8. juni 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
davidi Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Tusen takk! Får bytte ut harddisken, så er det bare å kjøre på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå