Gå til innhold

[LG Optimus x2] Kamera vil ikke starte - tvungen lukking


Anbefalte innlegg

Jeg har en lg optimus x2, men er usikker på om det er relatert til modellen eller ikke. Postet også inne på lg tråden, men fikk ikke noe respons der. Kameraet fungerte fint tidligere, skjedde nokså plutselig. Har vært slik i godt over en uke.

Får feilmeldingen: "programmet kamera(Process com. android. camera) har uventet stoppet. Vennligst prøv igjen.

Noen som kan hjelpe? Kjører ikke noe rom eller lignende. Bruker kun noen få apps og kameraet fungerte fint etter de ble installert. Ser ikke hva som kan være årsaken om det er "selvforskyldt".

Endret av cyclo
Tittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, jeg fikk en lignende feil i dag; var på konferanse, så telefonen (HTC HD2 med CM7 v3.2.6 - Android 2.3.4) sto på stille. Da den første interessante foilen kom opp på veggen tok jeg opp telefonen for å ta bilde av den(hva har man ellers kamera for?), og da krasjet kamera-appen. Prøvde så å skru på lyden igjen, og da funket det. Teste noen ganger nå i ettermiddag: lyd av - kamera krasjer. Lyd på - kamera virker. Sikkert ikke det som er feil hos deg, men likevel.

Lenke til kommentar

Hei, jeg vet faktisk ikke hva feilen skyldtes. Bestemte meg for å ta en hard reset for andre gang for å se om det hjalp, og nå fungerer kameraet kjempefint. Har lastet inn de samme appene som før(launcherpro+et par skins og ikonpakker og swiftkey), bruker stockrom. Så ingenting er forandret sånn sett. Fikk ikke sjekket om lydknappen hadde noe effekt, men utrolig merkelig dersom de tingene skal henge sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...