Gå til innhold

COD4 Dedicated server "hjelp til oppsett"

Anbefalte innlegg

Hei,

lurer litt på hvordan jeg kan sette opp en COD4 Dedicated server. Har fulgt denne denne tråden(cod4 server) og det kan se ut som det fungerer på min pc fra min server(har en egen server hjemme som jeg har installert cod4 på. Er ikke helt sikker på hvordan folk kan komme inn på serveren enda, siden jeg ikke har lagdt inn min ip noen steder enda, men tipper at jeg på legge dette inn på iw3mp.exe fila(under Properties). Må også portforwarde riktig port.

Er dette en riktig måte og sette opp serveren på?

- Hva må jeg gjøre hvis jeg skal ha promod på det? håper noen kan hjelpe meg.

- Hvis andre i clanen vil forandre oppsettet på serveren, hvordan kan jeg løse dette?

Hadde vært veldig fint om noen kunne hjelpe meg med dette, regner med at det er flere som har satt opp en slik server og kan mye om dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hentet fra:

http://www.cybergame...oD-Information/

PROMOD INSTALL, thanks to nixonx

Step 1: Load into your server without any mods. Log into rcon and type: rcon fs_homepath

Step 2: Bring down your full console, and write down what the fs_homepath returned. It should be something like C:/ then a bunch of numbers. Write all of that down.

Step 3: Go to your command line on your server control panel. Type in +set fs_game mods/promod and +set fs_localAppData ../../../../../../../../51985731/codww

So lets say the fs_homepath returned C:\\server\\5148971\\1_2_34_231\\codww\\

you would type in +set fs_localAppData ../../../../../../../server/5148971/1_2_34_231/codww/

Step 4: Create a folder called "Mods" in the directory which has the "Main" and "PB" folders, and make a Promod folder inside the mods folder you created. Put the .iwd file inside there.

Step 5: restart your server with those two command lines in, and it should boot up successfully, make sure you have the latest version of the promod, download it if you have an older version.

Also have this in the command line.

+set fs_game "mods/promod"

Du må vel gi fjern aksess hvis de skal gjøre noe ved selve servere, men inne i gamet så er det vel bare å gi de mod status også bruker de command linjer for å gjøre det dem vil. Beklager, men jeg veit for lite. Bidro litt i alle fall :)

Endret av DagensDag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...