mcgroven Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hold deg fast, vi kjører BOOTH BABE-spesial! Les hele saken Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Fint dere koser dere Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Dette er forfatteri på høgt nivå! Veldig bra artikkel! Ser fram til Dag 3 Endret 8. juni 2011 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Koselig og artig lesning med morgenkaffen rett før jeg stikker på jobb ja! Gleder meg til å se flere bilder, og lese mer ifra E3!! Men FLERE bilder PLS! Hører at SKYRIM-folka hadde bygd en "life-size-dragon" ved sin stand! Ihvertfall det han sa i et intervju han der sjefen ^^ Så ta bilder!!! Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Bra skrevet Gleder meg til dag 3 Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Lyna Ly, min framtidige kone ja :-D Babe for sure :o) Endret 9. juni 2011 av MooYak Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Litt skeptisk til "damen" i bilde nr 3 i artikkelen. Ser ut som en mann Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det skal jeg si til henne at du sa. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Ah. Pokkers jobnettverk. Jeg vil se boothbabes. Sperret (policy_denied) Websiden du forsoker a besoke er sperret i henhold til SpareBank 1 sin sikkerhetspolicy. Hvis du av jobbmessige grunner har behov for tilgang til denne websiden - ta kontakt med din lokale brukerstotte. . Endret 8. juni 2011 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 "Messedørene åpnet jo i dag, og folketettheten her er pokker meg verre enn på Lampedusa." :!: Finfin artikkel Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Interessant: -No one under the age of 17 is permitted. (Smutthull: 17 måneder, dager eller år?) -Photo ID is required. -Badge is non-transferable. -Badge must be worn at all times. -All registration fees are non-refundable. -Badge remains the property of E3 Show Management. (Dere må huske å gi den laminerte papirlappen tilbake etterpå). -The holder of the badge assumes all risk and danger incidental to E3, whether occurring prior to, during or after E3. -The holder of the badge assumes all risk and danger of being injured as a result of performances and/or demonstrations at E3. (Smutthull: Hvis du dør, så kan du saksøke dem!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå