Cuneax Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hendige maskiner for masseproduksjon. Kopierer Blu-ray og DVD uten bruk av PC Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 maskiner som gjør PC-en overflødig når det kommer til å kopiere Blu-ray-, DVD- og CD-plater. ... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Og ett platemedium som begynner å bli en svært utdøende rase. Vet flere som har plukket ut leseren sin grunnet at den står ubrukt akkurat som diskett stasjonen i sin tid. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) ...og hastigheter på 10x for Blu-ray og 22x for DVD. Det vil ta 30 minutter eller mindre å kopiere en 25 GB stor Blu-ray-kilde til en Blu-ray-plate med 2x hastighet. Betyr det at denne vil brenne 25 GB på 6 minutter? Endret 8. juni 2011 av Knutgrus Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Er ikke dette like lett med en pc. Og mye billigere? Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det er vel lettere enn med pc, du stapper kilden inn i det ene drevet, og en blank plate i den andre, så kopierer den automatisk. Hva sier platebransjen til sånt mon tro? Respekterer den kopibeskyttelser? Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 All den tid dette kan brukes til å spre feriebildene mine til hele slekta kjapt og greit har vel ikke platebransjen noe de skulle sagt? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Å joda, de har alt å si angående dine feriebilder. Husk at det var enkelte programmer som absolutt ikke likte CD brennere eller brennerprogramvare. Straks de så at slikt var installert, så var du PIRAT! og med Rootkit SABOTERTE de brennermulighetene i enkelte tilfeller også (SecuROM) Så tydeligvis har de litt å si og forsøke seg på... Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg er tydeligvis for fersk i den verdenen til å huske det, og takk og lov for det. Jeg hadde jo på et tidspunkt hele TO brennere installert. Kunne like godt drevet med CP da ja. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Disse var jo ikke engang billige for og være brennetårn o.O Men soleklart billigste er bygge selv, selve kontrollerkortene får du veldig billig på ebay etc. Betalte vel 15£ for mitt 1->7, så en 150spenn pr for 8dvd-brennere. Veldig greit når familie kommer masende med plater de vil ha kopiert Sleng i platene, trykk go og voila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg