sfabriece Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg trenger en kraftig p som jeg kan bruke på Video redigering, spilling og skole arbeid. Jeg vurderer å kjøpe en "Alienware m17x" men jeg tror jeg blir å angre etterpå. Hvis det er noen som har erfaring med den, kom med innspurt. evt anbefaling på lignende pc-er. Pris: ikke mer enn 20000, men vil heller bruke mye mindre. krav: cpu: i7 sandy bridge 4C/8T ram: mellom 4 og 16 skjermkort: noe "over middels" mot "High-end" Display: 17" med 1920x1080 oppløsning hdd: hastighet på >= 7200 rpm og eller SSD farge: ikke lysefarger Trådlåss enheter: helst med Bluetooth, Wlan(selvfølgelig), Firewire(videoredigering), Tastatur: bakgrunn belyst webcam:ikke "must" men greit hvis den har. Utsende: hadde vært bra hvis den har en kul design. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Har du prøvd å sjekke nettbutikker? Gå for eksempel innom Komplett.no, velg kategorien Bærbare PCer, velg skjermstørrelse... Da sitter du ikke igjen med fryktelig mange alternativer. Og mange koster under 20.000. Alienware er som Rolex, BMW og Bang&Olufsen. Bra produkt, men til en hinsides pris. Et like bra produkt koster mindre hvis det står Acer på den. (jeg tar intet ansvar for dette rådet. Det er skrevet i beste mening) Endret 8. juni 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Multicom Kunshan P170 er en bra laptop til det du beskriver. Den kan du konfigurere en god del slik du vil ha den. Kan bla fåes med 2 hard disker, enten 2 x 500 GB eller en 160 GB SSD pluss en 500 GB "snurre" disk. I tillegg kan du ha enten GTX 460M eller GTX 485M skjermkort, og opptil 16 GB RAM. Kvaliteten på Kunshan skal være god, og de er ikke altfor dyre med mindre du velger en Kunshan X7200 eller X8100 som er mer gaming laptoper. Endret 8. juni 2011 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå