TheNarsissist Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hei, som mange andre 17 åringer, vil jeg ha barn når jeg blir voksen. Forskjellen mellom meg og de ''vanelige'' er at jeg ikke vil videreføre genene mine. Hvilken muligheter har jeg da? Vet at man kan adoptere, men føler det blir litt for fjærnt. Vet også at man kan sette cædcellene fra en anne person, inn i livmoren til damer, hvordan er reglene for dette? Eller er det bare beregnet for de som er sterile? Setter pris på SERRIØSE svar. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Surrogati er forbudt i norge. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Var ikke helt det jeg mente, hvis for eksempel min fremtidlige kjæreste/kone bærer barnet. Det blir alstå en blanding mellom damas gener og en random fyr. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kvinner kan bli gravid med andre en deg, ja. Og da vil barnet få andre gener en dine. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Selvfølgelig er det lov, si ifra om du trenger hjelp. 4 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Haha, takk for svar. Bare det jeg lurte på. Blåbær, kontakter deg om 10 år;) 1 Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hvorfor i all verden vil du ikke videreføre genene dine? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 ahaha ^^ ja ? mangler du tær eller noe ? 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Fordi jeg har ræva gener. Men har tenkt litt over det. Hva er sjangsen for at barna mine skal få all dritten jeg har? Veldig liten vil jeg tro. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hva er sjansen? Umulig å si. Men kan ikke du finne deg en skilt småbarnsmor? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Mennesket er skapt slik at vi inntar næring og da er det naturlig at man får dritt utav det - samme hvilke gener man har. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Morsomme dere er :!: Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg er forholdsvis sikker på at jeg har ganske gode gener. Send meg gjerne en PM vedrørende et eventuelt kjøp av mine. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg er veldig spent på hva i praksis "ræva gener" kan bety. Jeg forsøker ikke å være morsom. 2 Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Om du ikke har tenkt til å få barn på 10 år kan det jo kanskje hende man kan skreddersy ungen sin i den tid Lenke til kommentar
Limeone Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg har også ræva gener. Vurderer om jeg ønsker å videreføre de selv, men samtidig ønsker jeg også egne barn en gang i fremtiden. I min familie er det mange med forskjellige psykiske problemer. Bipolar, personlighetsforstyrrelse, angst, depresjon, osv. Få av dem har fullført skole og mange sliter med dop og alkohol. Håper jeg finner en bra person med bedre gener enn det jeg har. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Sånn jeg har det og, ikke alkohol og dop heldigvis. Bortett fra en onkel som er narkoman. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Alle har da ''dritt'' i genene sine? Lenke til kommentar
Limeone Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Joa, de fleste sliter med noe. Men ville du ikke vært litt forsiktig når hvert eneste menneske, hver onkel, tante, søskenbarn, besteforeldre, søsken av besteforeldre har enten psykiske problemer og/eller dop og alkoholproblemer? To stk på farside har fullført utdannelsen sin med mer enn videregående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå