Gå til innhold

Wii U tok E3 med storm (3DS, DS, DSi, Wii)

Anbefalte innlegg

Hvor mange hopper da over til Nintendo for å oppleve den heftigste grafikken i dagens spill må en tro?

Omtrent ingen. De aller fleste bryr seg lite om grafikk.

Det er bare noe tull folk sier. Da trenger en jo ikke kjøpe seg neste generasjon av Xbox eller Playstation heller da...det er jo bare bedre grafikk. Og PC brukere behøver ikke å oppgradere lenger...grafikk er jo ikke viktig...

Hehe, så beklager det at grafikk ikke er viktig er noe folk sier når dem ikke har mulighet til å oppleve det bedre pga av såkalt fanboyisme eller penger til å oppgradere hardware i sin PC.

Men det er min mening, du skal selvf få lov å mene å tro akkurat hva du vil :)

Folk flest kjøpte jo heller ikke neste generasjons grafikk, da Wii solgte bedre enn både PS3 og 360.

Grafikk er viktig for et lite mindretall, men ikke for folk flest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selve presentasjonen av Wii-U var rotete og mangelfull på informasjon. Det at de ikke kunne skrape frem en demonstrasjon som enkelt kunne forklare hvordan dette fungerte var skuffende, og hjalp ikke akkurat på forvirringen. LIKEVEL, etter å ha sett videoer, intervjuer og lest artikler som har vist mer om Wii-U virker konsollen uhyre spennende, og jeg gleder meg til å se mer.

tl;dr Presentasjonen sugde, konsollen virker veldig spennende.

Det kan virke som Nintendo fikk det fryktelig travelt med å komme med ny hjemmekonsoll. Det virker litt som at de egentlig ikke var klare til å si noe, da man vanligvis ville ventet i det minste noen reelle spill, men noe fikk dem til å gå ut med detaljene før tiden.

Lenke til kommentar

Veldig spennende med dette kontroller opplegget, men hvordan blir det med streaming av spill i 1080P oppløsning trådløst rundt i hjemmet? Da går det vell over 5.0GHz for mindre forstyrrelse men da blir jo rekkevidden deretter og det krever vell stabil og god båndbredde for streaming av spill til kontrolleren? Frykter også latency problemer?

Spennende, men utfordrende å få til skikkelig i praksis?

Lenke til kommentar

Veldig spennende med dette kontroller opplegget, men hvordan blir det med streaming av spill i 1080P oppløsning trådløst rundt i hjemmet? Da går det vell over 5.0GHz for mindre forstyrrelse men da blir jo rekkevidden deretter og det krever vell stabil og god båndbredde for streaming av spill til kontrolleren? Frykter også latency problemer?

Spennende, men utfordrende å få til skikkelig i praksis?

Den bruker ikke internett til å streame.

Har den skjermen 1080p da?

Nei, jeg vet ikke resolusjonen enda, men det er mer enn 480p (og mindre enn 760p).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...