Delvis Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Har vel berørt det før. Men fins det noen side der oversikt over absolutt alle Norske spillere i utlandet oppdateres jevnlig? Endret 7. juni 2011 av groenn Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hadde om temaet 'norske idrettsutøvere internasjonalt' på skolen i fjor, da brukte jeg denne oversikten. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Hadde om temaet 'norske idrettsutøvere internasjonalt' på skolen i fjor, da brukte jeg denne oversikten. Tusen takk, den er jo glimrende. Akkurat hva jeg var ute etter Lenke til kommentar
holta96 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Har vel berørt det før. Men fins det noen side der oversikt over absolutt alle Norske spillere i utlandet oppdateres jevnlig? Jeg har en blogg om det: www.nfiu.weebly.com Både nyheter, overganger og liste over nåværende! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Har vel berørt det før. Men fins det noen side der oversikt over absolutt alle Norske spillere i utlandet oppdateres jevnlig? Jeg har en blogg om det: www.nfiu.weebly.com Både nyheter, overganger og liste over nåværende! Fantastisk, bedre kan det jo ikke bli. Kommer til å følge med på denne rett som det er. Lenke til kommentar
holta96 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Har vel berørt det før. Men fins det noen side der oversikt over absolutt alle Norske spillere i utlandet oppdateres jevnlig? Jeg har en blogg om det: www.nfiu.weebly.com Både nyheter, overganger og liste over nåværende! Fantastisk, bedre kan det jo ikke bli. Kommer til å følge med på denne rett som det er. Takker, betyr en del for meg at folk faktisk bryr seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå