Relentless Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 hei har litt små problemer med å finne ut av hvordan jeg skal få god ytelse ut av HP 6530b pc'n min. det er en veldig liten hard-disk på den og vil bytte til større, fant en brosjyre der det var 2 alternative hard-disker (500 GB 5400 rpm or 320 GB 7200 rpm user-removable hard drive with HP 3D DriveGuard protection) hvilke av disse vil jeg få best effekt til gaming? skal også ha en del filmer på den (avhengig av plass). RAM'en er ikke noe å skryte av, er kun 2GB RAM med en Intel®Core2duo CPU P8400 (2.26GHz). finner ikke ut av noen alternativ RAM upgrades heller, noen som vet hva jeg kan sette inn? (er et 64-bits opperativt system i pcen BTW) På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Harddisken har ingenting å si for gaming. Bare når du skal loade brett, men ingen forskjell i gamingytelse. Ram`en kan oppgraderes til 8gb på den laptopen. Laptopen har to slots, så finn ut om laptopen din bruker 2x1gb ram. Dersom det er tilfelle, og du kjøper en 2gb ram som denne, må du da ofre en slot slik at du får totalt 3gb og en ram på 1gb til overs. Bruker den 2x1gb, er det ikke noen problem. Om du vil velge en annen ram, finn SODIMM DDR2 800mhz(PC2-6400). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå