Gå til innhold

Piggdekkavgift i Kristiansand?

Broseen

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri nevnt noe elektronikk i det heletatt...

Det eneste som er trygt på et hvilketsomhelst føre er å AVPASSE farten etter forholdene, noe Ola Nordmann ikke har lært seg. Jeg kommer meg fram overalt ved å avpasse farten.

James bond dekk var til han som virket som han byttet etter hvaslags føre han kjører på ikke noe jeg sa at eksisterte...........

*frustrert*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri nevnt noe elektronikk i det heletatt...

Det eneste som er trygt på et hvilketsomhelst føre er å AVPASSE farten etter forholdene, noe Ola Nordmann ikke har lært seg. Jeg kommer meg fram overalt ved å avpasse farten.

James bond dekk var til han som virket som han byttet etter hvaslags føre han kjører på ikke noe jeg sa at eksisterte...........

*frustrert*

Det med elektroniske hjelpesystemer er hentet fra andre debatter om det samme.

jeg forstod da god at James Boond dekkene kun var fri fantasi.

Nå er det likevel noen som en eller annen gang har påstått at det skal finnes noe lignede.

hvor sant det faktisk er er høyst usikkert .

unaset , prinsippet skal gå ut på at det er en ekstra luftslage ell.l som blir blåst opp hver gang man ønsker å bruke pigger.

luften blir sluppet ut når man ikke har bruk for piggene

Lenke til kommentar

Så du har ett sett med pigg og ett med piggfritt som du bytter mellom avhengig av føre, eller har du James bond bil som får piggdekk med ett knappetrykk?

Jeg har to biler. Go figure.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...