NeEeO Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hallo! lurer på om dette er gode stikkord til å kunne gjenfortelle fra denne atrikklen: http://www.l-a.no/Nyheter/tabid/296/Default.aspx?ModuleId=58828&articleView=true Navngitt -krevde - 2 politimenn , pågripe - i den hensikt å motsette seg i pågripelsen. - trusler som medførte alvorlig frykt sommer 2010 - uten aktverdige formål - lagt ned påstand... besittelse av skytevåpen - brudd på våpenloven paragraf 32. - lagt ned påstand ... amfetamin - brukt selv - legemiddellovens paragraf Jeg går forresten i 9.klasse, enkelig pleier jeg å ha laaaange setninger som stikkord(på framføringer osv..) Fordi jeg syns det er litt vannskelig å huske ting og tang , da slenger jeg det på ..hvordan pugger du til framføring/prøve..osv? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvis stikkorden er for deg selv så må du avgjøre det selv. Men jeg får liten sammenheng ut av stikkordene, og skjeldent det er sånn det er ment. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå