fredrikah Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Heisann! Jeg er blitt ganske gira på Guitar Hero. Har endel spill av dem, men det er ett legendarisk Activision-game som mangler i hylla! Jeg lurer på om det er noen her, rundt omkring i Trondheim, som selger Guitar Hero: Legends of Rock III for en billig penge? Jeg kjører scooter så henter selvsagt selv. Synes spillet har syke sanger, classic! PM hvis noen har gått lei.... Enjoy ;-) Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 er ikke sikker,men trur ikke det er lov på diskusjon.no og søke etter kjøp.det finnes jo haugevis av spillbutikker da,sjekk finn.no,qxl.no eller min favoritt play.com. 1 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Er jo to "Game" butikker i sentrum av Trondheim som selger brukte spill. I munkegata og på Trondhjem Torg. En av dem bør ha gode gamle GH3 i hylla. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Hvorfor ikke bare bestille det herfra ? Endret 8. juni 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Eg ser stadig vekk GH3 i brukthyllene til Gamestop. Prisen ligg på 50-100 kroner. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå