Hotmale Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 hallo! Jeg har en pc fra før av Asus a7n266-vm xp2000+ 384mb ddr WD 80gb 7200 GeForce 440mx Asus Isdn LiteOn24x10x40x . den fungerer flott og den gikk som den skal fra første gang jeg innstalerte Windows XP. Men, så var det så at jeg kjøpte en pc i biter fra ps, som jeg skulle bygge for en bekjent. Det første som skjedde var at hovedkortet var ødelagt. jeg fikk et nytt, som fungerer. men, nå når jeg prøver å innstallere windows xp ,får jeg formatert og kommer til der den starter opp xp, men vips... blå melding:"Unknown hard error: ntdll.dll jeg formaterte og startet å innstalere et utallig ganger men det kom hele tiden. jeg tok harddisken over i den Pc'n jeg har fra før av og innstallerte xp på den der. det gikk helt fint. så tok jeg den over. det fungert men, når jeg hadde skrudd den av og på et par ganger kom samme error som overnevnt. jeg har også prøvd og bytte ut den dll filen som er feil med samme fra min pc. er det noen som vet hva som er galt? og hvorfor det går fint på min og ikke den nye? Spes for den nye pc'n Aopen MK77M II Amd Xp2000+ 256mb ddr 40gb ibm 7200 Aopen 52x24x52 Asus ISDN takk for svar på forhand. Lenke til kommentar
eiga Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Ifølge MS kan du ha en HW eller nettverksfeil(dersom det ikke hjelper å reinstallere). Du kan prøve å installer på nytt uten alle ekstra kort du har i maskinen; ISDN, lyd og disable alt av extra ustyr i BIOS(Lan?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå