TST Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Se alle detaljene og de første bildene av Wii U. Her er Nintendos nye konsoll Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Hva med å ikke bruke et misvisende hovedbilde? Hovedbildet som blir vist er et bilde av kontrolleren til konsollen, ikke selve konsollen som er avbildet lengst ned i artikkelen. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Hvordan blir grafikken nå? Jeg håper de virkelig har mer fart i grafikken nå, for Nintendospill i HD er noe jeg gleder meg til! Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) IGN hevdet å ha fått tak i konsollens specs (som ikke er offisielt sluppet enda), og den skal kunne, teoretisk sett, slå PS3/360. Hvordan kontrollen belaster og begrenser konsollen er for meg ukjent, men de tech-demoene som ble vist på E3 ligger ikke på samme nivå. Gameplay-demo fra Battlefield imponerte dog med grafikk ~identisk med PS3/360. Zelda-demoen imponerte også. edit: Battlefield-demoen var hentet fra PS3/360 edit2: "Nintendo of America chief Reggie Fils-Aime has confirmed that to be the case in an interview with GameTrailers, where he also points out that the eventual Wii U games will look at least as good as their PS3 / 360 counterparts." Endret 8. juni 2011 av Geirern Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Det er flott! Da er det bare å glede seg! Når er forventet release? Juletider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg