mike88 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) På hvordan folka klarer å ta bilder av seg selv da de backpacker alene, noen triks? ## topic endret av ilpostino ## Endret 9. juni 2011 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 jeg har fått andre turister til å ta bilder av meg når jeg har vært ute og reist. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 har aldri hvert noe prob for meg og be andre ta bilde av meg. eller ikke naken bilde jeg tok på mt.everest basecamp tibet:P Lenke til kommentar
hummern Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Strekke ut armen kan funke (hvis du har litt vidvinkel på kameraet kanskje det syns at du er i eksotiske omgivelser også). Evt er selvutløser en artig fet mulighet hvis du mestrer det. Bra måte å komme i kontakt med folk å spørre de om hjelp til bilde (hvis ikke målet med turen er å være i fred da.) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 alle kameraer har jo selvutløser 2 og 10 sekunder er da mer enn nok for å ta ok bilder Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 jaja men uansett om det er selvutløser eller ei så må man finne et bra sted å legge kameraet på noe som kan bli problematisk, finnes det stativ eller noe man kan kjøpe? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Sjekk ut Gorillapod (lite stativ med tre fleksible "armer") eller du kan sjekke ut et stativ ala dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå