Faller Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Heisann folkens. En venninne av meg har klart å låse telefonen sin mens den lå i lommen hennes. Når hun skal prøve å låse opp telefonen får hun opp at hun har brukt for mange mønsterforsøk (pattern attempts). Vi har prøvd å opprette en konto til henne via google, men det hjalp ikke. Og vi har lett etter diverse måter å gå rundt sperren på, men ingen ting funker. Siste alternativ er jo en "hard reset" ved å bruke knappene, men det fungerer heller ikke. kommer bare inn på standard "log in" hvor man skriver inn pin-kode osv. Så kommer man tilbake til at man skal oppgi mail og passord for å låse opp telefonen. Noen som vet hvordan man faktisk utfører en fabrikkgjenopprettelse? Har søkt, og besøkt et 10-talls linker fra google, men mesteparten tar for seg fabrikkgjenoppretting ved hjelp av software. Derfor sliter vi big time med å få denne telefonen opp å gå igjen. Tips mottas med stor glede Mvh Faller Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Du må bruke programvare fra sony ericsson. http://www.sonyericsson.com/update/?cc=no&lc=no Lenke til kommentar
Faller Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Ah, takk for svaret på det. Visste ikke om den programvaren siden det ikke er min telefon Men da skal jeg informere videre. Mvh Faller Lenke til kommentar
Faller Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Nytt problem. Venninnen min lastet ned programmet, men hun får ikke trykket på knappen på telefonen som bekrefter at hun vil koble til pcen. Så what to do? EDIT: Hun chattet med support, så nå funker det Endret 8. juni 2011 av Faller Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 For andre som måtte lure: Slå telefon av -> Sett kabelen i telefonen, men ikke PCen -> Hold inne tilbake-tasten på telefonen -> Sett kabelen i PCen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå