Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i en mer "erfaren" jente.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har blitt forelsket i en jente som da er mer erfaren en meg. Kan tenke meg alle vet hva jeg snakker om. Jeg har da aldri "gjort" det, men det har hun. Er veldig usikker på om jeg vil starte noe forhold, siden jeg ikke kjenner henne så godt.

Er veldig redd for at jeg skal drite meg ut på en eller annen måte...

Noen ideer på hva jeg kan gjøre? Som sagt så er jeg veldig ukomfortabel med at hun er mer erfaren en meg. Jeg er selv nesten seksten år, hun har fylt femten.

Postet av anonym: 811cb6f503326cc6dfcd961217135f56

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at jenter elsker uerfarne gutter. Dem liker å forme guttene^^

Det er veldig individuelt, og hvis de først vil forandre på noen så er det ofte "bad boys" som de vil temme :p

Lenke til kommentar

Min erfaring er at jenter elsker uerfarne gutter. Dem liker å forme guttene^^

Det er veldig individuelt, og hvis de først vil forandre på noen så er det ofte "bad boys" som de vil temme :p

BS...

Når det er snakk om 15 vs 16 år så er graden av "erfarenhet" sannsynligvis liten og vil ha lite å si.

Om seksuell erfarenhet er såpass viktig for deg burde det om ingenting annet være et tegn på at du kanskje ikke er klar for det... Nerver og press gir ikke bra sex.

Ellers er det bare å kjøre på :)

Lenke til kommentar

Tror nok at det beste du kan gjøre er å slappe av litt og glemme alt styret med "mer erfaren". På mange måter så sier du egentlig at jenta er ei "hore" nettop fordi hun har vært sammen med et par / ti gutter mer enn du har vært (pun intended) , men dette har egentlig svært lite å si :

*Ei jente blir ikke mer "erfaren" kun av å ha sex et par ganger.

*Vaginaen til ei jente blir ikke plutselig like åpen og vid som ei låvedør pga noen få samleier.

*Å være erfaren i senga er en lang prosses og innebærer faktisk samspill mellom to mennesker over tid (eller mye feiling og utprøving for en person med flere sexpartnere).

Du slipper også en del problemer med ei uerfaren jente som feks :

*Sprette jomfrudommen hennes (har du en litt stor / brei kuk så kan man slite litt og det kan gjøre veldig vondt for henne selv med god oppvarming og glidemiddel).

*At hun ikke har peiling på hvordan ting fungerer og det blir bare tull.

Anbefaler Ts å slappe av og kose seg med jenta, er det en bra jente så har det ingen ting å si hvor mange hun har vært sammen (dog bruk kondom inntil dere er sikker på at ingen av dere har kjønnsykdommer). Kos deg og nyt sexen når du kommer igang , men sørg for å ta det i et rolig tempo og ikke ha hastverk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...