Macklemore Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) . Endret 10. juni 2011 av Gurre97 Lenke til kommentar
Populært innlegg Henning- Skrevet 7. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. juni 2011 13 år, aleine på hytta og alkohol? 11 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nei glemte og nevne det men foreldrene var der og de trodde de hadde kontroll på oss... vi er ikke noen problembarn men vi ville bare teste.. Postet av anonym: 1e18ccb1ed09d4e5b062aac2786f9df2 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 1. Slutt å drikke alkohol! Snakk med dem. Hvorfor gjør de som de gjør? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Høres ikke ut som noen særlige gode venner det der. Skjønner ikke helt hvordan dere på 13 år fikk lov til å reise til Sverige og bo på hytte alene? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Med foreldrene hans! "Jens" er veldig kul avogtil men veldig ustabil... Arne var bestevennen min før dette skjedde... Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er ikke din feil dette her.... Ignorer dem, så kanskje de ser at de har gjort noe dumt! chill med drikkingen Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Får håpe det... Men det som er så rart er at hvis jeg er med en av dem omgangen er de mye kulere.. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Drit i dem. Finn noen andre, det der er ikke skikkelige venner. EDIT: Oh forresten, hvis du insisterer kan du drikke alkohol nå, men jeg fraråder sterkt å gjøre det i den alderen. Endret 7. juni 2011 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Høres ut som den mentale alderen ligger på 4-5 år under 13 her. Sist gang jeg var i kontakt med to venner jeg fryktet skulle banke hverandre var i 4.-5.-klasse. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Jeg drakk ikke en dritt nesten... De sloss ikke Jens slår Arne tar imot og prøver å forsvare seg selv... Endret 7. juni 2011 av Gurre97 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Forresten stiller jeg meg undrende til hvilke foreldre det er som lar 13-åringer dra ut med båten aleine etter klokka 11 på kvelden. Særlig når vi ser hva slags umodne individer vi har å gjøre med her. Vennene dine virker ikke som de er 13 år, TS. Finn deg noen nye. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 var rotete innleg av meg vi kjørte på dagen men dro hjem fra en resturant med båten kl 11 på kvelden... det var ca 3-4 min Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Får håpe det... Men det som er så rart er at hvis jeg er med en av dem omgangen er de mye kulere.. Mange som er på den måten.... Men etter de har oppført seg sånn mot deg, er du villig til å sleike ræven deres for å få de tilbake? Syntes nesten at de burde komme til deg og unnskylde oppførselen Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Kommer ikke til å skje azz... Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Uansett hvor mange av dere som skriver "ikke drikk alkohol i den alderen" kommer det ikke til å hjelpe. Det er kult å drikke tydeligvis i ung alder, men ikke like kult når du plutselig har gjort noe som følger med deg resten av livet, veldig tidlig i livet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Åtte offtopic-innlegg har blitt fjernet. Hold dere til emnet!Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Det er trist å høre at de oppførte deg slik mot deg. Det jeg skurrer på er at Arne ble med siden han er redd Jens. Hvis jeg hadde hatt en bekjent jeg var litt redd skulle banke meg, så er det å reise på hytta hans det siste jeg ville gjort! Høres jo helt merkelig ut. Som andre sier, dette er ikke gode venner. Prat med Arne som var bestevennen din før dette og spør han rett ut hvorfor han oppførte seg slik. Glem Jens (høres ut som en aggresiv type jeg kjente på ungdomsskolen, han var sååå kul og skulle banke alle som ikke danset etter pipa hans, dominerende og ubehagelig gutt). Prøv å kom i kontakt med andre. Beste rådet jeg kan gi. Stusser også på en del av det du skriver, særlig siden dere reiste med foreldrene til Jens. Hørtes ut som dere var alene og kunne gjøre hva dere ville. Drikke hele natta sammen med to jenter? Men skal ikke dømme noen. Jeg ville kommet i kontakt med andre, og så ville jeg tatt en prat med Arne. Lenke til kommentar
Fuglejenta Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Det er en mulighet for at de ikke oppfattet at de plagde deg. I den alderen husker jeg at det var mange guttejenger som hadde en røff tone. Det kan være en rar form for kjærlighet. Men hvis du ikke liker det, si i fra! Si at du synes de oppførte seg dårlig med deg og at du blir lei deg. Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Dette er ikke så unormalt for gutter eller menn, det er snakk om å karre seg opp på den sosiale rangstigen, mye av dette skjer ubevisst - så selv om Jens og Arne ikke nødvendigvis planlegger å være slemme mot deg så skjer det naturlig fordi de ikke vil bli mobbet selv. Det er dessverre en kjip del av gutter\menns virkelighet, det nytter heller ikke å bare "heve seg over det" så lenge folk holder på sånn. Folk med dårlig selvtillit vil alltid være mål for sånn oppførsel. Mitt råd er at du etterhvert lærer deg å svare tilbake, lær deg å sloss tilbake, etc. Få det inn i hodene dems at dette aksepterer du ikke, boikott dem om nødvendig. Gjør du ingenting vil dette bare fortsette og du vil ende oppp som han typen som tar imot dritt og folk vil fortsette å slenge dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå