Rikky Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener, vil du lage "armer" til det lynet som allerede er der? Du kan jo lage et nytt layer og gjøre samme opplegget en gang til, bare kjør gradienten i en annen retning/evt roter hele greia etterpå, så kan du viske bort de delene av layeret du ikke vil ha. Det er lettest hvis du justerer ned opacityen litt på det øverste layeret. Ikke noe problem å lage "armer/grener" til lynet, men det er vanskeligere enn å lage bare det første lynet Vet ikke om det ble forståelig, bare spør hvis det er noe du lurer på. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 kan noen fortelle meg hvordan jeg får lagd den ledningen og Muse matta nederst på siden her? plz!! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 enda en ting, kan noen hjelpe meg med denne: http://www.eyesondesign.net/pshop/matrix/t...text_effect.htm skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre for å få teksten inn på photoshop, noen som vet? jeg får teksten over men det blir ikke riktig liksom for jeg får ikke teksten til å gå nedover som den skal den teksten blir bare stående på midten og den blir heller ikke grønn, noen som kan PLZ hjelpe meg med dette?? så hadde du/dere som hadde gjort det vært KJEMPE snill plz!! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå