roy_nor Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har brukt en iPhone 3GS i snart et år, og er klar for en ny telefon. Syntes iPhone var en helt ok telefon, ganske begrenset på flere måter men var overall ganske fornøyd. Er i bunn og grunn ingen apple mann, så vil hoppe over på en android basert smartphone men her har jeg ikke fulgt med i det hele tatt.. Håper noen vise menn kan peke meg i riktig retning med følgende kriterier; - god lydkvalitet via 3.5mm jack - kunne dra 80-160Ohm headset - god batteritid v/ musikk avspilling - mulighet for micro-sd er et pluss - rask ved vanlig bruk (tipper vi er over kneika hvor noen telefoner er møkk trege bare man blar i menyene, eller?) - rundt 4000,- Skal bestille over internett og har ikke mulighet til å teste mobil i butikk ettersom nærmeste er et par mil unna.. Lenke til kommentar
andybb Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nexus S er et bra valg siden den har god lydhardware som kan forbedres enda mer ved å lasta ned Voodoo-appen fra Market (trenger root). Mye bedre lyd enn Galaxy S2. Nexus S har dog ingen mulighet for å utvide med minnekort... Galaxy S kan jo også være et godt valg, men den telefonen begynner å bli ganske gammel nå. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Er disse ryktene jeg hører om at den norske versjonen av Nexus S ikke har led skjerm sanne?? Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Så vidt jeg kan se så har Galaxy S og Nexus S samme spec på CPU og RAM? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 HTC Desire S har også en helt "vill" lyd-opplevelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå