Olgadolga Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Hvor kan jeg finne slike T-skjorter som Ronnie og Mike bruker i Jersey Shore? Det er tøffe mønstre på de skjortene så hadde vært digg å hatt noen sånne å gått ut på byen med. Liker kles-stilen til Mike, Paulie og Ronnie.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Klesstil? Trodde de gikk for det meste i bar overkropp jeg. 2 Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Spor, er enig med deg, digger stilen dems, følger med her : ) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Merker: Tapout Ed Hardy Douchebag Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 T-shirt time er win. Og jeg må si jeg godt følger G.T.L regelen. Vel, minus T. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg lever etter GTL. Gotta stay fresh to death. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Iallefall hvis bitches skal være D.T.F Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Sjekk ut Monarchy. Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Likte Tapout sine skjorter. Ed Hardy hadde også noen fine skjorter. Tar imot flere tips!! Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Tips og tips Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Vasker klærne hver dag? Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Superkul hadde ikke så mye som falt i smak egentlig, og var også vanvittige priser der i forhold til utenlandske nettbutikker. Har funnet en del fett fra Tapout sin nettbutikk og Affliction t-skjorter og bukser. Men lurer på hvor jeg kan få tak i en slik skjorte som Paulie har på seg her: http://i52.tinypic.com/294ly6v.jpg Sykt fin skjorte med det mønstret som går nedover skjorta. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Ser nesten litt ut som om den er inspirert av en smoking skjorte. Vet ikke helt om jeg er enig med deg at den er en sykt fin skjorte tbh. Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Hver sin smak.. Synes den var kul, spesielt om man skal i et selskap av ett eller annet slag, eller date... Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Fant nettopp noe som lignet bare med mønster som går horisontalt. Fin http://www.afflictionclothingstore.com/Abandon-LS-Woven/productinfo/WLS713-340/ Endret 9. juni 2011 av Olgadolga Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Haha, sinnsyk pris! Bruk heller penger på noe annet. De fleste jenter foretrekker at du bruker noe fint på date. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Kommer an på jentene det ass. Nok av jenter som liker den stilen der. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Tror mamma hadde begynt å le om jeg kom i noe sånt i familieselskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå