TST Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Project Cafe er avduket. Møt Wii U. Les hele saken Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det så utrolig flott og samtidig att man også kan bruke den som håndholdt er ett meget stor pluss og det att det kommer til å bli kraftigere enn PS3 er superdeilig. "The Empire of Nintendo have been awakened." GLEDER MEG! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tror ikke det var nevnt, men konsollen har HDMI utgang. En ting jeg lurer på er om den også er bakoverkompatibel med Gamecube spill slik Wii'en er. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg synes den nye kontrolleren virker snever, greit nok på noen spesifikke nisjeting, men generelt? Å bruke den til å erstatte en HUD virker feks ikke som en særlig god ide. Ellers skulle jeg ønske de siktet litt høyere enn de tilsynelatende gjør med ytelse. AtW Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ser kult ut, men nekter å bli hyped ennå, jeg venter til neste E3 for mer info. Eventuelt når det kommer flere gameplay videoer og spesifikasjoner. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Vi venter på spesifikasjonene. Lenke til kommentar
Finnduz Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det ble også sagt i ett intervju med Gametrailers at konsollen ikke skal bruke bluray Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det ble også sagt i ett intervju med Gametrailers at konsollen ikke skal bruke bluray Da går de vel for DVD igjen. Eller er det andre alternativer? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det så utrolig flott og samtidig att man også kan bruke den som håndholdt er ett meget stor pluss og det att det kommer til å bli kraftigere enn PS3 er superdeilig. "The Empire of Nintendo have been awakened." GLEDER MEG! Source or it isn't true. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 De går vel da enten for dobbel layer dvd (dobbel så stor lagringsplass), eventuelt tar opp HD DVD? Eller enda bedre.. SD DISKER! Antageligvis ikke, blir lett å piratkopiere da :o Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det ble også sagt i ett intervju med Gametrailers at konsollen ikke skal bruke bluray Da går de vel for DVD igjen. Eller er det andre alternativer? DVD kan vel ikke ha HD innhold, og de har vel også for liten plass? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det ble også sagt i ett intervju med Gametrailers at konsollen ikke skal bruke bluray Da går de vel for DVD igjen. Eller er det andre alternativer? DVD kan vel ikke ha HD innhold, og de har vel også for liten plass? Gikk fint med Crysis. Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det var jo umulig å forstå at det var ein ny konsoll, og ikkje bare kontrollen. Det ble nevnt "console" under konferansen, men den ble aldri vist direkte. Såg det var fleire som kommenterte dette på GTTV. Så trudde dette kun skulle være ein ny kontroll til den originale Wii'en. Så dette var godt å få oppklart. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Selve ideen er flott, men den kontrolleren ser skikkelig diger ut. Får håpe den sitter like godt i hendene som GC- og Wii-kontrollerne. Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Det ble også sagt i ett intervju med Gametrailers at konsollen ikke skal bruke bluray Da går de vel for DVD igjen. Eller er det andre alternativer? DVD kan vel ikke ha HD innhold, og de har vel også for liten plass? Mediet gir ingen begrensninger til oppløsning, bare lagringsplass. Det er ingenting i veien for å ha fullHD på en CD så lenge det ikke tar mer enn ca. 700 MB. Xbox klarer seg jo uten Bluray, så da bør vel Wii U også klare det. Hadde selv håpet på BluRay, men... Ble det gitt noe tidsrom for lansering? Noen som vet når Nintendo sier noe om neste Zelda? Endret 7. juni 2011 av chrlod Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Den kontrollen var jo gedigen Ikke så den noe særlig ut å holde i heller. Skuffende at de ikke legger i litt kraftigere maskinvare enn det er i Xbox og Ps3, de konsollene er trossalt 5-6 år gamle. Nintendo blir nok igjen danken ut på grafikk når Ps4 og Xbox 720 kommer ut. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Konsollen får kraftigere hardware enn PS3/360, men ja, både PS4 og neste Xbox-konsollen kommer uten tvil til å være kraftigere enn Wii U når de kommer. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Selv om jeg aldri blir å kjøpe denne (føles gimmiky slik som Wii), håper jeg dem ikke bruker DVD. DVD + 1080p = virkelig trangt. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Funker vel med 360? Og hvorfor føles det "gimmiky" som Wii? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det ble også sagt i ett intervju med Gametrailers at konsollen ikke skal bruke bluray Da går de vel for DVD igjen. Eller er det andre alternativer? De går nok for Nintendo Optical Disc 3 - så er spørsmålet hva de baserer det på. Selv om jeg aldri blir å kjøpe denne (føles gimmiky slik som Wii), håper jeg dem ikke bruker DVD. DVD + 1080p = virkelig trangt. Så hvorfor bryr du deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå