AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Synes det er litt artig hvordan dere sier det på. For noen par månder siden så var det ei lignende tråd bare at det var ei gutt som spurte og da kom det svar som "Si det, Han fortjener bedre enn henne hora" osv.. Postet av anonym: 6d240f4b30cd7ffe5255b87ab536b9a7 1 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jo, jeg er helt enig. Jeg forutsetter at jeg blir informert om forhold som angår meg til en viss grad. Hvis ikke det gjøres, så lever en nødvendigvis på en løgn. Klassisk Vildanden dilemma. Jeg vil heller leve med ulykkelig sannhet, enn en lykkelig løgn. 2 Lenke til kommentar
Fiberbabe Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jo, jeg er helt enig. Jeg forutsetter at jeg blir informert om forhold som angår meg til en viss grad. Hvis ikke det gjøres, så lever en nødvendigvis på en løgn. Klassisk Vildanden dilemma. Jeg vil heller leve med ulykkelig sannhet, enn en lykkelig løgn. Helt enig Lenke til kommentar
jackoksen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Kjip situasjon for trådstarter da... Finnes vel ikke noe fasitsvar på det her, men jeg synes du (TS) bør gjøre det DU synes er best for deg. Om du synes det er en belastning å gå rundt å vite dette bør du si ifra, mens om du klarer å ikke bry deg bør du heller være stille om det. Ikke la andres feiltrinn gå utover deg selv. Lykke til uansett. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 hadde jeg hatt ei kone som var utro mot meg og en venn som viste det, ville jeg selvfølgeli vite det, uansett hvordan. ville ikke dere? Absolutt. Synes det er litt artig hvordan dere sier det på. For noen par månder siden så var det ei lignende tråd bare at det var ei gutt som spurte og da kom det svar som "Si det, Han fortjener bedre enn henne hora" osv.. Postet av anonym: 6d240f4b30cd7ffe5255b87ab536b9a7 Det var helt sikkert akkurat samme personene i den tråden som denne. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 hadde jeg hatt ei kone som var utro mot meg og en venn som viste det, ville jeg selvfølgeli vite det, uansett hvordan. ville ikke dere? Absolutt. Synes det er litt artig hvordan dere sier det på. For noen par månder siden så var det ei lignende tråd bare at det var ei gutt som spurte og da kom det svar som "Si det, Han fortjener bedre enn henne hora" osv.. Postet av anonym: 6d240f4b30cd7ffe5255b87ab536b9a7 Det var helt sikkert akkurat samme personene i den tråden som denne. Det er det ikke! Den tråden har jeg ikke lest! Jeg har vertfall ikke sakt noe enda, vet ikke helt hva jeg skal gjøre TS Postet av anonym: 70825e3bb821f40b5c95b0b2c84e3476 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 La han ta konsekvensene av sine handlinger. Nettopp, la han være den som sier ifra. For alt vi vet kan det ligge andre ting bak. Veldig bra poeng! Vi vet ikke hva som ligger bak. Dama kan ha vært utro tidligere, det kan hende de har blitt enige om å ha et åpent forhold seksuelt. Husk at det blir konsekvenser av dette uansett. De fleste mener vel at hun fortjener å vite det, men det kan også være med på å gi henne en skikkelig psykisk smell. Av egen erfaring, oppdaget jeg utroskap fra den ene parten av et vennepar av meg. Jeg sa det til den andre, men den andre personen fornektet det, og jeg mistet begge som venner. Bare tenk deg om før du sier noe. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 hadde jeg hatt ei kone som var utro mot meg og en venn som viste det, ville jeg selvfølgeli vite det, uansett hvordan. ville ikke dere? Absolutt. Synes det er litt artig hvordan dere sier det på. For noen par månder siden så var det ei lignende tråd bare at det var ei gutt som spurte og da kom det svar som "Si det, Han fortjener bedre enn henne hora" osv.. Postet av anonym: 6d240f4b30cd7ffe5255b87ab536b9a7 Det var helt sikkert akkurat samme personene i den tråden som denne. Det er det ikke! Den tråden har jeg ikke lest! Jeg har vertfall ikke sakt noe enda, vet ikke helt hva jeg skal gjøre TS Postet av anonym: 70825e3bb821f40b5c95b0b2c84e3476 Det var ikke det jeg mente H*n jeg siterte antydet at svarene i denne tråden hadde vært annerledes hvis det var konen som var utro. Og da svarte jeg sarkastisk at det sikkert var samme personer som svarte i den tråden som denne, for å fremme et poeng om at man ikke kan generalisere på den måten. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg hadde tenkt på dama som satt der hjemme med ungen. Foerst må jeg si at hele greia er jo kjempetragisk. Nylig fått et barn sammen, og så driver han på slikt. Hvor onde mennesker det finnes, herregud.. Jeg ville ikke latt damen som var der hjemme leve i løgn og bli utsatt for slike mentale overgrep. Jeg ville at hun skulle fått vite om det, uansett. Hva om det var _du_ som satt der hjemme med nyfødt baby? Var det meg, så ville jeg ha ønsket om å få vite det. Er kvalm over at samfunnet er så "okey" med utroskap som jeg får bekreftet i noen poster før meg. Det er rett og slett uintelligente mennesker som rett og slett ikke vet bedre. Brenn. 3 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg hadde tenkt på dama som satt der hjemme med ungen. Foerst må jeg si at hele greia er jo kjempetragisk. Nylig fått et barn sammen, og så driver han på slikt. Hvor onde mennesker det finnes, herregud.. Jeg ville ikke latt damen som var der hjemme leve i løgn og bli utsatt for slike mentale overgrep. Jeg ville at hun skulle fått vite om det, uansett. Hva om det var _du_ som satt der hjemme med nyfødt baby? Var det meg, så ville jeg ha ønsket om å få vite det. Er kvalm over at samfunnet er så "okey" med utroskap som jeg får bekreftet i noen poster før meg. Det er rett og slett uintelligente mennesker som rett og slett ikke vet bedre. Brenn. veldig enig, uforståelig for meg hvordan noen kan være med å holde noe slikt sjult! 2 Lenke til kommentar
Maginox Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ikke fortell henne det, kan ødelegge for barna. Utroskap er utrolig utbredt og du har egentlig ikke noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Så fordi at mange gjør det så fritar det for konas informasjonsbehov? 2 Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg ville fortalt det til kona jeg. Nettopp fordi at hun ikke fortjener å sitte hjemme med unger å tro at mannen oppfører seg fint og er trofast mot henne. Tenk på den belastningen det vil være for henne dersom hun finner det ut om f.eks. to år? Mannen ville ikke jeg ofret en tanke engang, er han såpass tett i huet at han gjør noe sånt fortjener han det bare. Og med tanke på barna burde konen få vite det nå og eventuelt kunne komme seg ut av ekteskapet på en god måte og på en måte som er til det beste for barna, kontra en mulig helt annen situasjon om et par år, når hun finner ut at mannen har bedratt henne kanskje mange ganger siden den gang. 2 Lenke til kommentar
pakini Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg har enda ikke sakt noe! Syns det er en skikkelig kjipe situasjon! Lenke til kommentar
Kristine Ask Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ta en prat med kompisen din og be ham si ifra. Som du sier så omgås du begge to da dere er naboer. Om kompisen ber deg holde kjeft ber han deg da å være med på hans løgn. Det er heller ikke fair, fordi du har ikke gjort noe galt. Har selv avbrutt et venneforhold pga lignende situasjon. En venninne som var utro mot mannen sin, jeg sa at jeg ikke var kin på at hun skulle holde på med dette foran meg - og så forvente at jeg holdt kjeft når vi tilbragte tid samme alle tre. Hun valgte å fortsette å lyge til mannen sin. Da innså jeg at hun var en jente jeg egentlig ikke ville ha som venninne, for jeg er ikke interessert i å ha løgnere som venner. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå