Gå til innhold

Winamp, spiller ikke noe :-(


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg trykker på en sang i playlisten så starter den å lese igjennom alle mp3 filene mine, når den er ferdig, så begynner den på ny. Noen tips?

 

Hvilken versjon snakker vi om?

 

Står det hvor lange filene er?

Hvis det ikke gjør det kan det være at linken mellom filene i playlist og

de virkelige filene er korrupt... (du har flyttet eller slettet de)

Lenke til kommentar

 

Du må ta new list og så add-dir på alle mp3`ene dine, samme er skjedd med meg før og.

 

Nei... det går ikke, uansett hva jeg gjør så vil den ikke spille, en annen ting er at etter at jeg starter winamp (og avslutter den) vil ikke mediaplayer spile mp3 heller.. (men dersom jeg restarter maskinen går det greit).

 

Vel det er vel slikt det er med gratisprogramvare :-|

Har avinstallert den nå, gidder ikke sitte i timesvis for å finne ut av problemet heller.

Lenke til kommentar

 

Du må ta new list og så add-dir på alle mp3`ene dine, samme er skjedd med meg før og.

 

Nei... det går ikke, uansett hva jeg gjør så vil den ikke spille, en annen ting er at etter at jeg starter winamp (og avslutter den) vil ikke mediaplayer spile mp3 heller.. (men dersom jeg restarter maskinen går det greit).

 

Vel det er vel slikt det er med gratisprogramvare :-|

Har avinstallert den nå, gidder ikke sitte i timesvis for å finne ut av problemet heller.

 

Forsiktig nå! Ikke snakk styggt om freeware.

Lenke til kommentar
det er versjon 3.0d

 

Anyway.... det skjer selv om jeg trykker på 1 fil. (slik at playlisten ikke inneholder andre filer). Utrolig plagsomt. Tror jeg går over til mp igjen

 

Her har du feilen din vettu, du må jo bruke ver. 2.x de er fortsatt best!! (jeg bruker 2.76...) :woot:

Lenke til kommentar
Når jeg trykker på en sang i playlisten så starter den å lese igjennom alle mp3 filene mine, når den er ferdig, så begynner den på ny. Noen tips?

Det har skjedd med meg og, det skjer når du har flyttet sangene til en annen mappe. Finn mappa med alle mp3'ene dine og legg den over i winamp, da skal det nok ordne seg! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...