sinnaelgen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 ja overskriften sier det meste , jeg er blir plaget av et falsk program som skal lure emg til å tro at det skanner etter virus . nå kjører jeg i sikkerhetsmodus og har derfor begranser funksjonalitet. Nå jeg for søker å søke etter programmer for å fjerne faenskapen så kommer det opp noen alternativer , men de krever registring for å fjerne virusene. Nå vet jeg ikke om alt vil bli funnet i sikkerhetsmodus. Problemet er at hvis jeg skulle søke gjennom pcen i normal (windows) modus så restatter pcen seg før scanningen er ferdig og man må begynne på nytt. Så jeg er på jakt etter en enkel metode for å fjerne MS REMOVEAL TOOL uten å måtte kjøpe ett elelr annet program som det ikke er sikekrt virker Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Du har kommet til riktig sted! Vi som er her ofte pleier å referer til denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 og ber brukeren gå igjennom den Du kan starte med å installere Malwarebytes Anti-Malware (MBAM) som nevnt i punkt 1, oppdater det og kjør en rask skann. Gi tilbakemelding med logg. Dersom det ikke skulle fjerne seg kan du gå videre med de neste punktene Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Akkurat nå scanner jeg med MBAM i sikkerhetsmodus for at ikke pcen skal omstarte midt i økten. hva gjør jeg hvis programmet ikke ikke finner noen ? forsøker i normal modus og samtidig risikerer å ikke få det gjennomført p.g.a omstart når antivirus programmen begynner å krangle med malilwaren ? opdatering : siden programmet ikke fant noe når nesten alle disken mien var scannet gjene ( etter 1 1/2 time ) så gadd jeg ikke å forsette i seikekrhetsmodus . alt går så tregt da. Da forsøker jeg i vanlig modus. Jeg mått tilbake til et gjenoppretningspunkt for å få til å installere programmet . nå scanner det maskinen. hvis den ikke omstarter i løpet av det neste halvtimen så vil det meste være løst hva er det combifix gjør i stedet for MBAM ? hvorfor må begge brukes ? Endret 7. juni 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå