Gå til innhold

hvordan fjerne MS removeal tool uten for mye styr ?

Anbefalte innlegg

ja overskriften sier det meste , jeg er blir plaget av et falsk program som skal lure emg til å tro at det skanner etter virus .

nå kjører jeg i sikkerhetsmodus og har derfor begranser funksjonalitet.

Nå jeg for søker å søke etter programmer for å fjerne faenskapen så kommer det opp noen alternativer , men de krever registring for å fjerne virusene.

Nå vet jeg ikke om alt vil bli funnet i sikkerhetsmodus.

Problemet er at hvis jeg skulle søke gjennom pcen i normal (windows) modus så restatter pcen seg før scanningen er ferdig og man må begynne på nytt.

Så jeg er på jakt etter en enkel metode for å fjerne MS REMOVEAL TOOL uten å måtte kjøpe ett elelr annet program som det ikke er sikekrt virker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har kommet til riktig sted! Vi som er her ofte pleier å referer til denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 og ber brukeren gå igjennom den :)

Du kan starte med å installere Malwarebytes Anti-Malware (MBAM) som nevnt i punkt 1, oppdater det og kjør en rask skann. Gi tilbakemelding med logg.

Dersom det ikke skulle fjerne seg kan du gå videre med de neste punktene :)

Lenke til kommentar

Akkurat nå scanner jeg med MBAM i sikkerhetsmodus for at ikke pcen skal omstarte midt i økten.

hva gjør jeg hvis programmet ikke ikke finner noen ?

forsøker i normal modus og samtidig risikerer å ikke få det gjennomført p.g.a omstart når antivirus programmen begynner å krangle med malilwaren ?

opdatering :

siden programmet ikke fant noe når nesten alle disken mien var scannet gjene ( etter 1 1/2 time ) så gadd jeg ikke å forsette i seikekrhetsmodus . alt går så tregt da.

Da forsøker jeg i vanlig modus.

Jeg mått tilbake til et gjenoppretningspunkt for å få til å installere programmet .

nå scanner det maskinen.

hvis den ikke omstarter i løpet av det neste halvtimen så vil det meste være løst

hva er det combifix gjør i stedet for MBAM ?

hvorfor må begge brukes ?

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...