nomercy15 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 jeg har en stund vært plaget med at jeg plutselig mister nettet og må restarte router og amskin for å få nett igjenn...prøvde å ta en spyware søk men da fakka norton en worm så låste programmet seg...det har skjedd flere ganger....lurer da på om jeg må ta en full reinnstall...dette skulle da ha vært veldig kjipt for jeg har HD full av filmer som tar ei stund å få tak i på nytt Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 jeg har en stund vært plaget med at jeg plutselig mister nettet og må restarte router og amskin for å få nett igjenn...prøvde å ta en spyware søk men da fakka norton en worm så låste programmet seg...det har skjedd flere ganger....lurer da på om jeg må ta en full reinnstall...dette skulle da ha vært veldig kjipt for jeg har HD full av filmer som tar ei stund å få tak i på nytt Hva het denne ormen? Og restarte bare routeren hjelper ingenting? Hva heter routeren? Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 ormen heter: w32.spybot.worm ormen "hopper" frem når jeg søker gjennom system value information routern heter: smc ett eller annet ,,fant det ikke å restarte rutern da virker nettet Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 ormen heter: w32.spybot.wormormen "hopper" frem når jeg søker gjennom system value information routern heter: smc ett eller annet ,,fant det ikke å restarte rutern da virker nettet Finn ut hva routeren heter og prøv og oppdater den med nyeste firmware. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 -sett hdd'en i en annen maskin overfør filmene til den andre pc'n. -sett harddisken tilbake i din maskin -formater harddisken, reinstaller windows+installer driver ol. -sett harddisken i den andre maskinen igjen kopier filmene tilbake så slipper du og miste alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå