Br?stopp Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Nå, etter en skikkelig krangel med Elkjøp, så sitter jeg med en Galaxy SII i hånda. Har hatt den for kort tid til å mene noe konstruktivt, men en ting som irriterer meg er at ikonene er så små, sammenlignet med min gamle"Epleskrott" 3GS 64MB. Jeg liker heller ikke størrelsen på menytekstene. Det blir litt for smått. En tredje sak jeg ikke liker er sort bakgrunn med hvit tekst. Det blir for mye kontrast, og slitsomt for øynene. (Joda, jeg ser ganske greit, er ikke blind) Jeg har bare så vidt begynt å forske på den, så hvis det er noe som kan forandres av dette, så la meg få vite det. Et kjempepluss er den standardiserte USB pluggen til ladekontakten m.m. Og batterikapasiteten er helt overlegen i forhold til iPhone. Og ikke minst at du endelig får dratt mp3 filene dine rett over i telefonen uten å via iTunes, eller andre tungvinte løsninger. Og overføre 275 kontakter fra iPhone til Galxyen gikk som en drøm via Gmail kontoen. Ikke kontakt, eller et navn forandret seg. Nyyydelig. Som sagt gi meg gjerne tilbakemelding vedrørende de negative sakene jeg har skrevet. Hilse Bråstopp Endret 9. juni 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 tror spareparts kan hjelpe deg med font størrelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå