dragon95 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Hei PC'n min er mongo! Jeg får ikke internett på nettleseren min, men jeg har det på steam :S hva er galt? har prøvd å deaktivere og aktivere netverkskortet 1 million ganger... men det går ikke. har også prøvd å rulle tilbake og oppdatere driveren igjen også 1 million ganger, men ingen ting funker... eller får bare nett i 10 sek elns.... Hjelp!!! EDIT: Står også at jeg har internett tilgang.. Endret 7. juni 2011 av dragon95 Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hei PC'n min er mongo! Jeg får ikke internett på nettleseren min, men jeg har det på steam :S hva er galt? har prøvd å deaktivere og aktivere netverkskortet 1 million ganger... men det går ikke. har også prøvd å rulle tilbake og oppdatere driveren igjen også 1 million ganger, men ingen ting funker... eller får bare nett i 10 sek elns.... Hjelp!!! EDIT: Står også at jeg har internett tilgang.. Har du noen info om nettleser og hvilket nettverk du snakker om? Sjekk nu at du er i tilkoplet modus på din nettleser, klikk fil menyen og rull nedover og se om det står haket av for frakoplet? BmOnline Lenke til kommentar
Fillmore Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hei PC'n min er mongo! Jeg får ikke internett på nettleseren min, men jeg har det på steam :S hva er galt? har prøvd å deaktivere og aktivere netverkskortet 1 million ganger... men det går ikke. har også prøvd å rulle tilbake og oppdatere driveren igjen også 1 million ganger, men ingen ting funker... eller får bare nett i 10 sek elns.... Hjelp!!! EDIT: Står også at jeg har internett tilgang.. Herregud, hvordan tror du at noen kan hjelpe deg med denne informasjonen Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Hei PC'n min er mongo! Jeg får ikke internett på nettleseren min, men jeg har det på steam :S hva er galt? har prøvd å deaktivere og aktivere netverkskortet 1 million ganger... men det går ikke. har også prøvd å rulle tilbake og oppdatere driveren igjen også 1 million ganger, men ingen ting funker... eller får bare nett i 10 sek elns.... Hjelp!!! EDIT: Står også at jeg har internett tilgang.. Har du noen info om nettleser og hvilket nettverk du snakker om? Sjekk nu at du er i tilkoplet modus på din nettleser, klikk fil menyen og rull nedover og se om det står haket av for frakoplet? BmOnline Bruker Google Chrome, men det kan jo ikke være det som er problemet.. for jeg får jo nett en liten stund når jeg ruller tilbake, og oppdaterer driveren igjen.. Hva slags nettverk mener du da? Hvilken ruter jeg har? Har en slags Asus ruter hvis det er det du tenker på.. men hvis det ikke var det du tenkte på så må du spesifisere det litt mer.. Men nettet funker ikke med kabel heller... Hei PC'n min er mongo! Jeg får ikke internett på nettleseren min, men jeg har det på steam :S hva er galt? har prøvd å deaktivere og aktivere netverkskortet 1 million ganger... men det går ikke. har også prøvd å rulle tilbake og oppdatere driveren igjen også 1 million ganger, men ingen ting funker... eller får bare nett i 10 sek elns.... Hjelp!!! EDIT: Står også at jeg har internett tilgang.. Herregud, hvordan tror du at noen kan hjelpe deg med denne informasjonen Hvis du skal være så "negativ" må du jo komme med forslag på hva slags mere informasjon du vil ha!! -.- Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvis du skal være så "negativ" må du jo komme med forslag på hva slags mere informasjon du vil ha!! -.- Vel fortsatt nevner du ikke noe som kan gi oss muligheter til å hjelpe. Og det er du som må spesifisere hva du har, hvordan din maskin er koblet i nettverket, hva de forskjellige enhetene heter (navn og modell, ikke bare "slags Asus ruter", operativsystem (og om den er oppdatert). Lenke til kommentar
Medicaner Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Dette funker for meg. Napp ut strømen av routern, tell til 10 før du plugger den i igjen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Har hatt lignende problem, og da var routeren synderen. Msn og lignende som hadde fast connection beholdt connection, mens nettleseren ikke fikk lage ny connection for å surfe. Prøv som nevnt over her å napp ut strømmen på routern og vent. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hei PC'n min er mongo! Jeg får ikke internett på nettleseren min, men jeg har det på steam :S hva er galt? har prøvd å deaktivere og aktivere netverkskortet 1 million ganger... men det går ikke. har også prøvd å rulle tilbake og oppdatere driveren igjen også 1 million ganger, men ingen ting funker... eller får bare nett i 10 sek elns.... Hjelp!!! EDIT: Står også at jeg har internett tilgang.. Har du noen info om nettleser og hvilket nettverk du snakker om? Sjekk nu at du er i tilkoplet modus på din nettleser, klikk fil menyen og rull nedover og se om det står haket av for frakoplet? BmOnline Bruker Google Chrome, men det kan jo ikke være det som er problemet.. for jeg får jo nett en liten stund når jeg ruller tilbake, og oppdaterer driveren igjen.. Hva slags nettverk mener du da? Hvilken ruter jeg har? Har en slags Asus ruter hvis det er det du tenker på.. men hvis det ikke var det du tenkte på så må du spesifisere det litt mer.. Men nettet funker ikke med kabel heller... Hei PC'n min er mongo! Jeg får ikke internett på nettleseren min, men jeg har det på steam :S hva er galt? har prøvd å deaktivere og aktivere netverkskortet 1 million ganger... men det går ikke. har også prøvd å rulle tilbake og oppdatere driveren igjen også 1 million ganger, men ingen ting funker... eller får bare nett i 10 sek elns.... Hjelp!!! EDIT: Står også at jeg har internett tilgang.. Herregud, hvordan tror du at noen kan hjelpe deg med denne informasjonen Hvis du skal være så "negativ" må du jo komme med forslag på hva slags mere informasjon du vil ha!! -.- Hei! Det har f.eks for nextgentelbrukere nylig vært en oppdatering, hvorpå slike problemer kan oppstå, ikke kommer på nett. Da er det at man resetter ruteren, eller man først tar ut strømmen og venter i 15 29 sek. og så plugger i igjen. Ved å resette ruteren, så må du ha info for hånden for å logge deg på igjen. Denne info har nettleverandøren, eller også har du fått kopi av dette. Da må man logge seg på med brukernavn og passord. Det står nedskrevet på arket som du fikk ved leveransen av bredbåndet. Mvh BmOnline Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Dette funker for meg. Napp ut strømen av routern, tell til 10 før du plugger den i igjen. Vet ikke om det er det som er problemet, for alle andre i huset får nett på sine pc'er.. Men kan prøve. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Forsøk denne løsningen: Start --> Konrtollpanel --> Internett alternativer Velg fanen "Tilkoblinger" og trykk på knappen som heter "LAN-instillinger". Kryss av for å automatisk detektere innstillinger. Avhukingen for bruk av skript skal ikke være krysset av. Avhukingen for bruk av proxy skal heller ikke være krysset av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå