LMH1 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 IPLink Kontant Etablering kr 0 Telefoniadapter kr 0 Månedsavgift kr 0 IPLink kunder kr 0 Til fast, Norge kr 0,15 Til mobil, Norge kr 1,19 Startavgift kr 0,40 Ta med eget tlf.nr. kr 159 Jeg syns prisene er så lavet, at jeg vurder denne? Men er det godt kjøp? Eller anbefaler dere noe annet? Nå fåretrekker jeg å slippe å skrive inn personnummer. Men det jeg finner lite opplysninger på her, om jeg kan bruke hvilken som helst IP telefon siden denne tjenesten er vel beregnet på analog linje? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Edit: Ser at disse også må betales: - For fakturering pr. brev tilkommer et fakturagebyr på kr. 19.- Abonnementet er forskuddsbetalt, og forutsetter Avtalegiro. - Ved etablering faktureres et forskuddsbeløp på 299 kr - Dersom abonnementet overtrekkes tillegges et fakturagebyr på 39 kr. - To linjer kr 25,- per mnd. - Soft phone/MobilIP/Eget utstyr kr. 25,- pr.mnd. Så da blir det ikke mere lønnsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå