Robbansvenske Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Noen som funnit Hardware spec. et sted på nettet? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 "Battlefield 3 Minimum Requirements While no official announcement of minimum requirements for Battlefield 3 have been made, we do know what engine the game will be running. Frostbite 2.0. Because of this we can estimate what requirements will be expected when Battlefield 3 hits shelves. Minimum System Requirements Processor: Dual Core Memory: 2 GB Hard Drive: 15 GB for Digital Version, 10 GB for Disc Version Video Memory: 256 MB Sound Card: DirectX Compatible DirectX: 10 Keyboard and Mouse DVD Rom Drive Recommended System Requirements Processor: Quadcore Processor Memory: 4 GB Hard Drive: 15 GB for Digital Version, 10 GB for Disc Version Video Memory: 512 MB Sound Card: DirectX Compatible DirectX: 11 Keyboard and Mouse DVD Rom Drive" etter google, men kan jo ikkje stole 100% på de... Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Dra meg baklengs inn i tanksen, har ikke sett makan og regner med at ingen andre har gjort det heller: Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Håper dere er klar over at EA/Dice ikke har kommet med noe offisielt rundt system requirements. RT @repi: @argrn @Demize99 @ChristinaCoffin sorry but the #bf3 system requirements that some blogs posted are FAKE, we haven't announced ... Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Offesielle hardwarekrav ifra DICE: Minimum: Lagringsplass: 15 GB for diskversjonen eller 10 GB for digitalversjonen Operativsystem: Windows Vista eller Windows 7 Prosessor: Core 2 Duo @ 2.0GHzRAM2GB Skjermkort: DirectX 10 eller 11 kombatibelt Nvidia - eventuelt AMD ATI card Anbefalt: Lagringsplass: 15 GB for diskversjonen eller 10 GB for digitalversjonen Operativsystem: Windows 7 64-bit Prosessor: Quad-core Intel eller AMD CPURAM 4GB Skjermkort: DirectX 11 Nvidia eller AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850 Press Fire - Er PC`en din kraftig nok? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Når ble fake uoffisielle requirements offisielle? Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Irriterer meg at "alle" spillsider har postet det tøvet der i flere uker.. Ingen har de offisielle kravene enda. Endret 13. juli 2011 av Frode99 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ja sorry, ser nå det som stod med liten skrift her at EA ikke har bekreftet dette enda, men det vil uansett overraske meg veldig om det blir noe særlig avvik ifra disse kravene som er postet her. Forøvrig er jeg lettet over minimumskravene som jeg ikke syntes var for skrekkinngytende Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Forøvrig er jeg lettet over minimumskravene som jeg ikke syntes var for skrekkinngytende Minimum? Ja spiller man spillet på low-ish, altså en horribel opplevelse Endret 13. juli 2011 av Frode99 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Så lenge hardwaren går ann å få tak i, så er det samme for meg hvilke krav det blir Tror ikkje 3dbriller er nooe særlig å spille med over tid, selv om det hadde vært kult. Ble jo helt gåen i øynene etter transformers 3 filmen på kino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå