Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om curvy?

Anbefalte innlegg

Hey!

Jeg lurer på en ting angående kropp og tenning. Jeg veit jo at dere gutter tenner på helt forskjellige ting. Noen liker tykke, noen liker tynne, noen midt i mellom. Selv trener jeg og prøver å vedlikeholde et pent utseende. Men ulikt de fleste jenter satser jeg ikke på å være tynn. Jeg har en kropp som er ca som Sofia Vergara eller Kim Kardashian (men ikke SÅ stor rumpe da). Er heller ikke så brun som dem da :p Jeg forestiller meg at det er en mellomting som noen synes er bra og resten egentlig synes er ok.

Veit at det er det indre som teller. Og ikke minst ansiktet (jeg har ikke ansikt som de to nevnte over, har et mer barnslig "rundt fjes-store øyne-liten nese"-look. Men det er det jo uansett ikke noe å gjøre med). Men jeg har ikke noen vanskligheter med å gå opp eller ned i vekt, så det er ikke snakk om mitt forvrengte selvbilde. Jeg synes det hadde vært gøy å høre deres mening!

Postet av anonym: f8cf3dec4129266474f220b87eacd10a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utfra bilder på google, og hva netthinenn min klarer å forestille seg fra de to, så synes jeg du hadde vært ganske så pen. Nesten så jeg faktisk ble litt nygsjerrig på hvordan du faktisk ser ut. Former som Kim og Sofia har er definitivt bedre enn jenter som er radmagre.

Som Blåbær så fint ordla seg "Så kurvete dame kan være fin men ikke nødvendigvis, ansikt teller også like mye om ikke mer." Jeg er helt enig der. På en annen side av saken så er det mange jenter som passer en natural look bedre enn med mye sminke i tillegg. Ordentlig røde bollekinn, smilehull er alltid sjarmerende for min del. :p

Lenke til kommentar

Curvy jenter er absolutt å foretrekke fremfor radmagre, det er faktisk sånn jeg liker mennene mine også.. Heller mer å ta i enn ett vandrende skjellett, takk.

Syns at unaturlige tynne mennesker ofte ser dødssyke ut, nå vet jeg ikke hva slags preferanser andre har, men innsunkne kinn og ett døsig, nærmest dødt blikk er lite tiltrekkende.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når jeg hører "curvy" så tenker jeg et ekstra love-handle eller to hvis du skjønner. Men når man søker på curvy så kommer det noe helt annet opp..

Jeg liker ikke jenter som er for tynne eller for tykke. Perfekte jenta har bra størrelse på puppene, flat mage og en rompe som ikke er for flat eller for stor :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når jeg hører "curvy" så tenker jeg et ekstra love-handle eller to hvis du skjønner. Men når man søker på curvy så kommer det noe helt annet opp..

Jeg liker ikke jenter som er for tynne eller for tykke. Perfekte jenta har bra størrelse på puppene, flat mage og en rompe som ikke er for flat eller for stor :)

Jeg synes virkelig du har god smark når det gjelder damer.

Hey!

Jeg lurer på en ting angående kropp og tenning. Jeg veit jo at dere gutter tenner på helt forskjellige ting. Noen liker tykke, noen liker tynne, noen midt i mellom. Selv trener jeg og prøver å vedlikeholde et pent utseende. Men ulikt de fleste jenter satser jeg ikke på å være tynn. Jeg har en kropp som er ca som Sofia Vergara eller Kim Kardashian (men ikke SÅ stor rumpe da). Er heller ikke så brun som dem da :p Jeg forestiller meg at det er en mellomting som noen synes er bra og resten egentlig synes er ok.

Veit at det er det indre som teller. Og ikke minst ansiktet (jeg har ikke ansikt som de to nevnte over, har et mer barnslig "rundt fjes-store øyne-liten nese"-look. Men det er det jo uansett ikke noe å gjøre med). Men jeg har ikke noen vanskligheter med å gå opp eller ned i vekt, så det er ikke snakk om mitt forvrengte selvbilde. Jeg synes det hadde vært gøy å høre deres mening!

Ønsker du å høre vår mening om hvorvidt det er fint å være "curvy"?

Lenke til kommentar

Hey!

ingenting fint med "paris hilton"-tynne jenter. Jenter skal ikke være runde, (med mindre man kler det), men akkurat nok til at det er litt å ta i ;)

slik du beskriver deg er vel det som er "normalen" hvertfall i Norge, og det er fint. I mine øyner kan du til og med legge på deg og det vil spille minimalt med rolle. Er jo ikke utsende som teller hvis man skal ha et langvarig forhold.

-frank

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Når jeg ser en kvinne på treningssenteret som ikke er feit, ikke er muskuløs og ikke tynn, men perfekt så bruker jeg ofte treningsmaskiner i nærheten av henne, hvis dere skjønner hva jeg mener.

Jeg liker ikke tykke kvinner. De er ekle. Jeg liker ikke for tynne heller. Jeg vil ikke ha en kvinne som bruker unormalt mye tid bå å sitte på do og legge kabler.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...