AnewZ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 det var jo et straffespark? Nei. Nå såg jeg kun på armene da, ikke om det var kontakt ved beina. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Bør bli mål nå! Gamsten da. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dette var seriøst triste greier.. Lenke til kommentar
nosrotkah Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kanskje neste omgang blir bedre... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Klasse av Espen Ruud der. For en horribel back. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Herregud, skal vi klare å tape også nå da. Nei, skjønner ikke hvorfor Ruud spiller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Det var jo BH Riise, ikke Ruud? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Skjønner ikke hvorfor noen av de to spiller Lenke til kommentar
slipten Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 ikke særlig bra av norge dette spillet. jaggu bra det er 45 min til å rette opp dette spillet Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Var vel Ruud som spilte ballen rett til en litauen spiller der? Og Ruud eller wæhler timet jo hodeduellen rett før helt feil.. Spørsmålet mitt er uansett, hvorfor i pokker spiller Wæhler? Er ikke fyren nesten 36? Han kommer jo ikke til å spille i EM neste år uansett. Må da være bedre å la Demidov etablere seg på landslaget istedet. Alt taler jo for Demidov i mine øyne. Spiller fast i verdens nest beste liga, mot en spiller som spiller i nedrykksstriden i Danmark. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Gamsten og Riise-brødrene kan forlate laget sammen med Carew. Elendig omgang. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Håper Braathen kommer inn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Fy faen, for en døll omgang. Håper på flere endringer i pausen. Dette holder ikke mål for en nasjon som liksom skal være førsteseedet til VM-kvalifiseringen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sykt dølle greier. Håper Norge taper. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Fy faen, for en døll omgang. Håper på flere endringer i pausen. Dette holder ikke mål for en nasjon som liksom skal være førsteseedet til VM-kvalifiseringen. Si ikke det. England spiller jo helt forferdelig, og de er jo nesten helt i toppen... Men ja, det er definitivt forbedringspotensial fra første, det var trauste greier. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Satan dette er dårlig, nå håper jeg Super-Daniel kommer inn og setter fart på kanten. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nordtveit - Brenne - Braathen inn. Hauger - Ruben - Moa ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Når skal BH Riise lære seg at dribling ikke er noe han mestrer? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Føles som Litauen kommer til å score hvert øyeblikk nå, med det spillet vi framviser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå