Robbansvenske Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hei, Min nokia klarer ikke at ta emot automatiskt oppsett for mms/sms da det er noe som feiler. Kan jeg stille in dette selv? Er vanskeligt at vite vad som er galt i settingsen men muligens noen som har peil på dette? Ringe går fint men klarer ikke at sende eller mottage sms/mms Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hei Robbansvenske, når det gjelder SMS, vennligst sjekk at du har korrekt nummer til meldingssentralen. Korrekt nummer skal være +46707990076. Når det gjelder konfigurasjon av MMS, send oss ditt nummer på en melding eller e-post [email protected], så skal jeg få sjekket opp at du er oppdatert med korrekt telefonmodell. Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Ok da prøver jeg med det.. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Hei, Nå begynner det at bli lang tid uten mms og dette er tydligtvis vanskeligt at fikse. Får ikke sendt mms men mottager allt av mms..er det noen settings tips som jeg kan prøve eller ligger det noen sperre hos Tele2? Endret 25. juni 2011 av Robbansvenske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå