AnonymDiskusjon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hei! Jeg vil bare vite hvor mange damer det er der ute som har disse tingene. Jeg er bare litt nysgjerrig. Ikke noe tull her gutter! Postet av anonym: 5d5c1a211edfcc301f9b972c541079ae Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Endre det til en skjult avstemning da i hvert fall. Jeg tipper det ikke er alle jentene her inne som gjerne deler på den informasjonen... Selv om det sikkert er noen. Det er forresten ingen som har hår på skjeden... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Fett. undertegnet og fulgt med. Dette er meget interressant. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) 1. Tror det er få som ikke har ytre kjønnslepper. 2. Det er ikke noe på skjeden. Det er i skjeden. Og jeg tror de færreste har hår i skjeden. Endret 7. juni 2011 av bazukh 3 Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er det noen som faktisk har hår inne i skjeden? Hvordan blir det for mannen? Ekstra stimulans eller harde hår som i neseborene Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 pels got nothing down there to do, kastet ut flere damer for at dei rett og slett såg ut som en forbanna jævla bever, og det fekk dem også høre. 2 Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Litt anatomi-fail her. Alle har ytre kjønnslepper, med mindre de er kirurgisk fjernet. Sikker på at det ikke er indre kjønnslepper du mener? De har ofte en tendens til å være "lange", altså stikke ut forbi de ytre kjønnsleppene. Og det heter ikke på skjeden, da skjeden er et hull. Ikke det at det har noe å si, skjeden er ganske så hårfri. Her er et bilde du kan studere (ja, NSFW, din løk). "Labia minora" er de indre kjønnsleppene, "labia majora" er de ytre. "Mons pubis", venusberget på norsk, er der håret vokser (primært, om dama aldri barberer seg kan det vokse faen meg overalt). Til slutt har du "Vaginal orifice", eller vaginaen/skjeden, hvis du finner hår her burde du virkelig vurdere å oppsøke lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg