Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Det er jo bedre for deg å bruke UPNP og dynamisk IP. Både PS3 og routermodemet støtter dette. Hvis du fjerner alle oppføringene for manuell portforwarding, så burde det fungere med en gang. Har en mistanke om at du kan ha forwardet samme porter til flere ipadresser, da vil det bli konflikt. Jeg bruker selv UPNP uten problemer. Kun de serverne som kontaktes først utenfra, trenger en statisk portforward. For da må routeren vite hvilken port den skal sende pakke til. For PS3 finnes det ingen slike tilfeller. UPNP dekker alle spill osv. Endret 7. juni 2011 av la7dfa.com Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 på event loggen på modemet står dette: Jun 7 20:38:26 FIREWALL icmp check (1 of 1): Protocol: ICMP Src ip: 10.0.0.20 Dst ip: 198.107.130.106 Type: Destination Unreachable Code: Port Unreacheable Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Det er jo bedre for deg å bruke UPNP og dynamisk IP. Både PS3 og routermodemet støtter dette. Hvis du fjerner alle oppføringene for manuell portforwarding, så burde det fungere med en gang. Har en mistanke om at du kan ha forwardet samme porter til flere ipadresser, da vil det bli konflikt. Jeg bruker selv UPNP uten problemer. Kun de serverne som kontaktes først utenfra, trenger en statisk portforward. For da må routeren vite hvilken port den skal sende pakke til. For PS3 finnes det ingen slike tilfeller. UPNP dekker alle spill osv. det var jo slik jeg hadde det de første dagene med ps3, helt til jeg fant ut at det var dette som gjorde at jeg ikke kunne joine spill, svare på invites osv... Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Kan DMZ hjelpe, og hvordan går jeg frem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå