JuniorKriiiiiz Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Er det noen som vet helt sikkert at Top Gear-banen er med i spillet? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Vises i alle fall i gameplay taileren, så det er vel så godt som bekreftet ja. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Burde få bedre grafikk en GT5 og Dirt 3 osv, det sier seg selv altså! Tredje Forza spillet på 360en, begynner å bli litt melketaktikk der altså. Men jeg orker ikke å skaffe et ratt til 360 da jeg allerede har G25 til PC/PS3, og styre bil med Kinect kommer jeg aldri gjøre. Luftratt, neitakk! Får holde meg til gamepaden da Endret 14. juli 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Er det noen som vet helt sikkert at Top Gear-banen er med i spillet? Ja, topgear test track vil være der, og det er hele banen uten usyndlige vegger! Hvis man ser på de videoene som turn10 har gitt ut selv ser man at dette er Forza4 ikke forza 3.5, hvis man ser alle nye funksjoner og nyvinninger på alle områder forstår jeg ikke hvordan det engang går ann å påstå at forza4 er melking. Og hvis du har kinect, gløm autovista og "usyndlig ratt", det som er den store nyvinningen for oss som liker bilspill er headtracking uten ekstra hardware festa til hodet. Anbefaler også å følge med på forza-forumet, mange ting blir bekrefta der av utvikler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå