HaaJeHaa Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hei! Skaffet meg en Galaxy Gio, og er helt ny angående smarttelefoner og ikke minst android. Driver å lurer på hva slags innstillinger, evt apper jeg må ha på telefonen for å få det slik som jeg vil. Ønsker å ha datatrafikken på slik at jeg kan motta og sende mms og gå inn face, email osv når jeg ønsker det. Jeg ønsker derimot ikke datatrafikk på mobilen som gir meg emails automatisk, face notifications, reklame i spill osv. Dvs jeg ønsker å bruke mb når jeg selv velger det. Hvordan kan jeg gjøre dette? Har innstallert 3g watchdog for å holde oversikten og advanced task killer for å unngå at programmer går i bakgrunnen. Lenke til kommentar
eik Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er jo bare å deaktivere i hver enkelt applikasjon. Feks ikke aktivere notifications i facebookapp-en og ikke legge inn automatisk sjekk på epostkontoen din. Lenke til kommentar
HaaJeHaa Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Selvfølgelig:P Fant innstillingene nå. Takker. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Meny - innstillinger - kontoer - synkronisering Der velger du selv hva som skal synkroniseres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå