Joachim_F Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sett deg bak spakene på ikoniske F-14 Tomcat. Les hele saken Lenke til kommentar
TheAngryVideoGameNerd Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Håper ikke det er like dårlig som det første Top Gun spillet. Lenke til kommentar
super9co Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Håper ikke det er like dårlig som det første Top Gun spillet. dobbelposting rulz!! Endret 7. juni 2011 av super9co Lenke til kommentar
super9co Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Håper ikke det er like dårlig som det første Top Gun spillet. top gun på NES var da fantastisk morro! håper det er litt simulator-aktig. ikke veldig, men litt. at man kan stalle og den slags. helst ikke bare 3.person crazy arcade action. vil helst ha cockpit view. Lenke til kommentar
SubHumanAce Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg for min del ønsker meg sårt en skikkelig sim med militærfly. Du verden så mange gode stunder Flight Sim har gitt meg, men det er mange år siden jeg syntes det kom en god krigsfly-sim. Men det er vel ikke bare bare å få det ønsket oppfylt i disse konsoll-tider. Men jeg venter stadig i spenning... Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 FS? Realisme? PØH! Sjekk ut DCS A-10C Warthog. =] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå